سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

قطعی مکرر آب مصرفی روستای بریز

مردم از قطعی مکرر آب مصرفی روستای بریز گلایه دارند. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از روستای بریز، حدود ۲ ماه است که یک گروه پیمانکاری از طرف…

مردم از قطعی مکرر آب مصرفی روستای بریز گلایه دارند.
به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از روستای بریز، حدود ۲ ماه است که یک گروه پیمانکاری از طرف شرکت گاز به قصد لوله کشی گاز در روستای بریز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. این گروه هر روز در کوچه و خیابان های بریز مشغول به حفاری کانال می باشند که متاسفانه این فعالیت آنها روزانه سبب شکستگی و خورد شدن لوله های انشعاب آب شده و در نهایت قطعی مکرر آب مصرفی روستا را در پی دارد.
با توجه به اینکه آب آشامیدنی مردم  روستا نیز به وسیله دستگاه آب شیرین کن از انشعاب همین آب مصرفی تامین می شود در نتیجه شرایط دشواری برای مردم ایجاد گشته است. در همین راستا دهیار محترم روستا آقای محمد طاهری در پاسخ به برخی از همشهریان که پرسیده اند: آیا امکان دارد فعالیت این گروه به بعد از ماه مبارک رمضان موکول گردد؟
گفتند؛ چه در ماه مبارک رمضان باشد و چه غیر از آن فرقی نمی‌کند زیرا در هر حال مردم به آب مصرفی و آشامیدنی نیاز دارند و هدف ما جلوگیری از شکسته شدن لوله های آب و قطعی آب است. در همین زمینه در هر نقطه ای که گروه پیمانکاری بخواهند فعالیت خود را شروع کنند ابتدا جایگاه شاه لوله های انشعاب آب را برای آنها مشخص کرده و تاکید می‌کنیم که از آسیب زدن به این لوله ها جلوگیری کنند. اما متاسفانه به دلیل کم دقتی، روزانه شاهد شکسته شدن لوله ها و مشکلات زیادی در این راستا هستیم. با توجه به تذکراتی که در این باره به کارگران و گروه پیمانکاری داده ایم از آنها خواسته ایم با دقت و حوصله بیشتری به کار خود ادامه دهند تا سبب ایجاد مشکل قطعی آب برای مردم روستا نگردند.

خبرنگار؛ سحر طاهری

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۸:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین