شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

راه‌اندازی دهکده‌های اقتصاد مقاومتی در فارس

میلاد لارستان: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس گفت: دهکده‌های اقتصاد مقاومتی در این استان به همت بسیج سازندگی این سپاه تشکیل ‌شده است. به گزارش میلاد لارستان به…

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی دهکده‌های اقتصاد مقاومتی در فارسمیلاد لارستان: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس گفت: دهکده‌های اقتصاد مقاومتی در این استان به همت بسیج سازندگی این سپاه تشکیل ‌شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالحمید اسماعیلی با بیان اینکه بسیج با جهاد و ایثار عجین شده است، به نقش خواهران در بسیج سازندگی اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجویان جهادگر با حضور در روستاها و کمک به مناطق محروم، طعم محرومیت‌ها را چشیده‌اند و راهکار حل این مشکلات را می‌دانند.

وی با تأکید بر ورود دانشجویان جهادگر به حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: دهکده‌های اقتصاد مقاومتی در فارس به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر این استان راه‌اندازی شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس از اقتصاد مقاومتی به‌عنوان نسخه بومی و اسلامی و یک نسخه شفابخش برای حل مشکلات اقتصادی کشور نام برد و با تأکید بر پرهیز از اقتصاد برون‌زا اضافه کرد: با اقتصاد مقاومتی و کار جهادی می‌توان نفوذ را نهی کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه استفاده از رویکردهای بومی و ظرفیت‌های درونی موجب رشد کشور می‌شود، یکی از دلایل امنیت امروز کشور را تکیه‌ بر ظرفیت‌های درونی برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان با انجام کارهای جهادی موجب خنثی شدن اقدامات استکبار می‌شوند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی دانشجویی نقش حمایت‌کننده در اقتصاد مقاومتی دارند، بر برنامه‌ریزی مدون و قوی تأکید کرد و گفت: در عرصه‌های هنری، صنایع‌ دستی، ترویج کشاورزی و… می‌توان روستاییان را حمایت کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، الگوسازی، تولید، اشتغال و ارزان‌سازی را از نمودهای عینی جهاد اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: با باید سازمان‌دهی و در کنار یکدیگر قرار دان تخصص زمینه موفقیت در برنامه‌ها را فراهم کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین