جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

حسني: در روز قدس هيچ اختلافي بين مردم نبايد باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: حضور مردم و مسئولین در راهپیمایی روز جهانی قدس از سال‌های گذشته پرشور‌تر و با نشاط‌تر و پیام آن باید وحدت و…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: حضور مردم و مسئولین در راهپیمایی روز جهانی قدس از سال‌های گذشته پرشور‌تر و با نشاط‌تر و پیام آن باید وحدت و اتحاد و همدلی باشد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومي فرمانداري ويژه لارستان  جلیل حسنی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم راهپمایی روز جهانی قدس افزود: خروجی روز قدس باید به نفع نظام و انقلاب باشد و اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی و مسلمین جهان را رقم بزند و هیچ اختلافی بین مردم نباشد.

وی تصریح کرد: همه می بینیم که امروزه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب در خاورمیانه، آشوب و کشت و کشتار و مسلمانان را به جان هم انداخته و هم اکنون نیز دشمن در پی آن است که از قضیه برجام سوء استفاده کند و می خواهد در کشور، بین مردم و مسئولین تفرقه و دو قطبی ایجاد نماید، پس باید همه هوشیار باشیم.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید فرموده اند در بحث برجام نباید جامعه را به یک فضای دو قطبی تبدیل کنیم و این کار غلط است، چرا که این نقشه ی دشمن است. بنابراین ما بایستی وحدت و اتحاد بین خود را روز به روز تقویت کنیم و نبایستی به دشمن اجازه دهیم که در کشور ما دخالت کند و همه تلاش کنیم که خروجی راهپیمایی روز جهانی قدس، اتحاد و همدلی امت اسلامی باشد.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به پیام‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: نخستین پیام انقلاب این است که مردم وحدت داشته باشند، دیگر پیام انقلاب، وفاداری مردم به دین اسلام، انقلاب و رهبری و آرمان‌های بلند امام و شهدا است.

حسنی با بیان اینکه همیشه انگیزه و اعتقاد بر گلوله و شمشیر پیروز بوده است؛ تاکید کرد: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس این مهم را به عینه دیده ایم که استکبار جهانی در مقابل ایران اسلامی تنها و با کمترین تجهیزات نظامی ایستاده بود. اما چون انگیزه اعتقاد، ایمان و اتحاد در مردان و زنان ایران اسلامی وجود داشت، در جنگ حق علیه باطل با اقتدار پیروز شدیم و برای دشمن رسوایی بوجود آورد.

معاون استاندار فارس خاطر نشان کرد: همه مسئولین دوشادوش مردم در این راستا و در راستای اتحاد و همدلی قدم بردارند تا این هم موجب خشنودی آقا امام زمان (عج)، پیروزی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خورسندی رهبر معظم انقلاب و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران شود.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش از آحاد مردم و مسئولین خواست که در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری باشکوه داشته باشند تا بار دیگر پشت دشمنان به لرزه در آید.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین