شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پاسخ دفتر نماينده مردم به مطلب”دردنامه اي خطاب به نماينده مردم و طرح سوال از رئيس جمهور…”

روز گذشته يادداشتي با عنوان ” دردنامه اي خطاب به نماينده مردم و طرح سوال از رئيس جمهور…” در خروجي ميلاد لارستان منتشر شد كه در آن نسبت به موضوع فوق…

روز گذشته يادداشتي با عنوان ” دردنامه اي خطاب به نماينده مردم و طرح سوال از رئيس جمهور…” در خروجي ميلاد لارستان منتشر شد كه در آن نسبت به موضوع فوق و برخي موضع گيري هاي نماينده مردم انتقاد شده بود. در پاسخ به موضوع فوق، دفتر نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي جوابيه اي صادر نمود كه از طريق همين رسانه منتشر مي شود:

 

با سلام و بزرگداشت حماسه ۱۵ خرداد و تسلیت ایام شهادت امیر مومنان وارزوی بهترین تقدیرها برای مردم ایران، در پایگاه خبری  نشریه ميلادلارستان مطلبی با عنوان دردنامه خطاب به نماینده منتشر گردیده که بمنظور آگاهی افکار عمومی و امکان قضاوت منصفانه خواهشمند است نسبت به درج توضیحات زیر اقدام فرمایید.
مظفری- رئیس دفتر نماینده

 

در مطالب منتقد محترم نکات قابل توجهی به شرح زیر وجود دارد :

۱_ اطلاعات ناقص نویسنده :
با اشاره به کلیپ منتشر شده ای از نماينده قم که در آن درباره علت باز پس گیری سوال ۴۲ نماينده از رئیس جمهور مطالبی امده، نویسنده دکتر جعفرپور را هم یکی از آن ۴۲ نفر فرض کرده در حالی که اقدام دکتر جعفرپور پس از آن تاریخ بوده وربطی به کلیپ نداشته و علت باز پس گیری هم همان بوده که در نماز جمعه به مردم توضیح داده شد.
۲_ مواضع متناقض نویسنده :
نویسنده از موضع اصول گرایی باز پس گیری سوال را مورد انتقاد قرار می دهد ولی در مطالب خود اظهار می دارد “کاش فرموده بودید علت انصراف از سؤال اخذ مجوز ارتقاء فلان اداره یا دریافت چند میلیارد تومان برای توسعه حوزه انتخابیه است”. مشخص نیست این کاسبکاری با مواضع اصولی چه نسبتی دارد و ایشان از کدام اصول دفاع می کنند؟!

وجالب است که مجددا درجای دیگری می فرمایند “اگر دولت وعده و و عید هايي برای کمک به حوزه انتخابی شما در ازای انصراف از سؤال داده بود هم نباید می پذیرفتید ” چگونه این مواضع زیگزاگی وابن الوقتی را می توان اصولگرایی دانست؟

۳_ در نوشته به نماینده نسبت داده اند که ایشان دفاع از مذاکره با اروپا یا همان تنفس مصنوعی به برجام را واجب می دانند. گفته اند نماينده دیدگاه رهبری در سیاست خارجی را جزء اصول نمی داند. آورده اند که نظرات نماينده شباهتی به دیدگاههای رهبری ندارد!! فایل صوتی سخنان نماینده در فضای مجازی توسط دفتر منتشر شده است. درکجای این سخنان، مذاکره با اروپا را واجب دانسته شده ؟ یا مواضعی مغایر دیدگاههای رهبری اعلام شده؟!

نماينده که در سخنان بعد از نماز جمعه به صراحت از دیپلماسی ضعیف دولت در مذاکره با اروپاییها انتقاد کرد و خواهان تغییرشرایط دولت و انتقال مذاکره از موضع ذلت به موضع عزت گردید! چراسخنان نماینده در آن جمع در خصوص استعماری بودن FATFو مخاطرات ان موردغفلت نویسنده قرار میگیرد؟

۴_ در پایان باید دانست که شرایط عینی تصمیم گیری سیاسی با کلاس های تئوریک علوم سیاسی در دانشگاه و نگاه صفر یا صدی به مسائل کاملا متفاوت است. نگاه دردمندانه جوانان را ارج می‌نهیم و توفیق صبوری و خدمتگزاری صادقانه به کشور و حوزه انتخابیه دراین شرایط خطیر را از خداوند متعال مسئلت داريم.

عاشقان را درد باید درد کو؟
صابری و صادقی را مرد باید مرد کو؟

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۳:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “پاسخ دفتر نماينده مردم به مطلب”دردنامه اي خطاب به نماينده مردم و طرح سوال از رئيس جمهور…””

  1. رضت گفت:

    با درود.
    این متن، بیشتر توجیه نامه بود تا جوابیه. نمایندگان مجلس به طور قانونی در دو سطح ملی و محلی متعهد و مسئول هستند. پس گرفتن طرح سوال از رئیس جمهوری که در تضاد با شعار ها و وعدهایش به مردم عمل کرده است و عملا عایدات مثبتی برای ملت نداشته و اتفاقا در تضاد با منافع ملی در بسیاری از مسائل مانند آنچه در برجام روی داد قدم برداشته، نمی بایستی مورد سوال قرار گیرد و پاسخگوی ملت خود باشد؟ آقای نماینده محترم بهتر است مسائل را از دید منافع ملی بنگرید نه اینکه توجیه نامه بفرستید.

  2. رضا گفت:

    با درود.
    این متن، بیشتر توجیه نامه بود تا جوابیه. نمایندگان مجلس به طور قانونی در دو سطح ملی و محلی متعهد و مسئول هستند. پس گرفتن طرح سوال از رئیس جمهوری که در تضاد با شعار ها و وعدهایش به مردم عمل کرده است و عملا عایدات مثبتی برای ملت نداشته و اتفاقا در تضاد با منافع ملی در بسیاری از مسائل مانند آنچه در برجام روی داد قدم برداشته، نمی بایستی مورد سوال قرار گیرد و پاسخگوی ملت خود باشد؟ آقای نماینده محترم بهتر است مسائل را از دید منافع ملی بنگرید نه اینکه توجیه نامه بفرستید

  3. ناشناس گفت:

    سلام چراشهرستان لارستان وروستاهای اطراف محروم نیستند شهرستان بغل دستمان محروم هست ۶سال برکرسی مجلس نشستی هنوز کاری انجام ندادی حداقل کارمنطقه محروم برکردون که هم منطقه شهرستان وروستا وکارمندان و…دعا بهت بکنند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین