جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

امدادرسانی به ۴١٢ نفر در نیمه اول ماه رمضان

تکنسین های اورژانس ١١۵ لارستان در نیمه اول ماه مبارک رمضان به ۴١٢ نفر امدادرسانی کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، مسعود…

تکنسین های اورژانس ١١۵ لارستان در نیمه اول ماه مبارک رمضان به ۴١٢ نفر امدادرسانی کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، مسعود حاجی رجبی مدیر مرکز اورژانس ۱۱۵ لارستان اظهارداشت: در نیمه اول ماه مبارک رمضان تعداد ۴۰۷ ماموریت توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ انجام شده که در مجموع به ۴۱۲ نفر از همشهریان و مسافرین خدمات پیش بیمارستانی ارائه گردید.

وی در تکمیل این خبر افزود: در مجموع ماموریت‌های ثبت شده به ۳۴۷ بیمار غیر تصادفی و ۶۰ بیمار سوانح ترافیکی امدادرسانی شده که بر حسب لزوم ٢ مورد از آن با اورژانس هوایی و مابقی با اورژانس زمینی ارائه خدمت انجام شده است.

حاجی رجبی با بیان این نکته که ماموریت های اورژانس ۱۱۵ در ماه مبارک رمضان در طول شبانه روز به حوالی زمان افطار و بعد از افطار تا سحر تغییر پیدا کرده گفت: معمولا از ساعات ابتدایی روز و تا قبل از افطار تعداد ماموریت ها نسبت به سایر ایام سال کاهش نسبی دارد اما این کاهش در ۴۵ دقیقه قبل از افطار واز حدود یک ساعت بعد از آن تا حوالی سحر، افزایش چشمگیری می یابد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان اذعان داشت: اکثر ماموریت های اورژانس در ساعات قبل از افطار، شامل سوانح ترافیکی خصوصا برای موتورسوارها است که اغلب به خاطر تعجیل و شتاب در رانندگی، سرعت بالا، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت قوانین رانندگی است.

رئیس مرکز اورژانس۱۱۵ در ادامه افزود: درساعات بعداز افطار علاوه بر تصادفات، بیماران داخلی، قلبی، تنفسی سهم بیشتری از ماموریت‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین