شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

آمادگی کامل مرکز اورژانس ۱۱۵ لارستان جهت پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان از آمادگی کامل مرکز اورژانس ۱۱۵ لارستان جهت پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان از آمادگی کامل مرکز اورژانس ۱۱۵ لارستان جهت پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان مسعود حاجی رجبی از آمادگی کامل ۵ پایگاه سیار، ٣ پایگاه شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

وی افزود: اورژانس لارستان همچون سالهای گذشته با تمام توان در جهت پوشش امدادی به هموطنان روزه دار که در جمعه آخر سال به حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مزدوران جهان اعلام بیزاری می نمایند، تلاش می کند.

رئیس مرکز اورژانس لارستان اذعان داشت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با ١٧ تکنسین، ٨ آمبولانس و یک بالگرد در شهرهای لار، اوز، بیرم و خنج آماده ارائه خدمت به روزه داران گرامی در راهپیمایی روز قدس، خواهیم بود.

حاجی رجبی در انتها از همشهریان خواست تا ضمن باز گذاشتن مسیر برای عبور آمبولانس در این روز پر ازدحام، در صورت نیاز به دریافت خدمات درمانی خود را به نزدیکترین پایگاه مستقر در مسير راهپیمایی برسانند. در صورت عدم رویت پایگاه سیار، می توانند با شماره های ۱۱۵ مرکز ارتباطات اورژانس تماس گرفته تا همکاران ما ضمن ارائه راهنمایی های لازم تا رسیدن آمبولانس، نزدیکترین تیم فوریتها را برای ایشان اعزام نمایند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۵:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین