یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

سربلندی مردم لارستان در آزمون عزت در روز جهانی قدس

مردم همیشه در صحنه لارستان همچون گذشته با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر در آزمون عزت سربلند خارج شدند. به گزارش میلاد لارستان، در آخرین…

مردم همیشه در صحنه لارستان همچون گذشته با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر در آزمون عزت سربلند خارج شدند.

به گزارش میلاد لارستان، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مردم غیور، متدین، همیشه در صحنه و ولایتمدار لارستان همزمان با سراسر کشور و همچون سالیان گذشته در روز جهانی قدس با حضوری باشکوه و باصلابت بار دیگر در آزمون عزت سربلند خارج شدند.

راهپیمایی کنندگان در این مراسم، با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» پاسخ محکمی به سردمداران این رژیم های کودک کش و غاصب دادند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با وجود آنکه دمای هوا در شهر لار به بالای ۴۴ درجه سانتیگراد رسیده است، با زبان روزه در این آئین جهانی شرکت کردند.

حمل نمادین اِلمان های موشک توسط بسیجیان همراه با شعار نوشته های غیرقابل مذاکره بودن فناوری موشکی و دفاعی از ویژگی های برجسته این انزجار عمومی علیه دشمنان بود.

حضور پررنگ نیروهای امدادی و ایمنی اورژانس و آتشنشانی و همچنین پرسنل سبزپوش نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در کنار آحاد مردم، روحانیون، مسئولان و غیره، نشان از یک رنگی و اهمیت این مراسم داشت.

شرکت کنندگان در این مراسم، سپس با حضور در مسجد جامع لار پس از گوش فرادادن به سخنان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و همچنین قطعنامه پایانی، در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه به امامت حجت الاسلام سیدمختار موسوی شرکت کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین