جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

بازدید سرزده فرماندار لارستان از اداره کار

معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان به اتفاق علی پور معاون فرمانداری، بصورت سرزده به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفت و ضمن بازدید از محیط این اداره، از…

معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان به اتفاق علی پور معاون فرمانداری، بصورت سرزده به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفت و ضمن بازدید از محیط این اداره، از نزدیک با رئیس و پرسنل این اداره به گفتگو پرداخت و از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این اداره را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در ابتدا در نشستی با رئیس این اداره در خصوص میزان جذب اعتبارات اشتغال زایی روستایی و مسایل و مشکلات کارگران و کارفرمایان واحدهای تولیدی  به بحث و گفتگو پرداخت.

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مردم خواستار رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعین توسط کارکنان ادارات شد.

حسنی اضافه کرد: ادارات این شهرستان در ارائه خدمات به مردم و پویایی نظام اداری به دلیل جایگاه خاصی که لارستان دارد باید الگو باشند.

وی افزود: سیستم اداری باید تلاش کند تا با بهره مندی از امکانات و سرمایه‌های موجود و توانمندسازی و توان افزایی خود چرخه مناسب خدمات ارائه دهد.

معاون استاندار فارس یادآور شد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

حسنی تصریح کرد: در راستای بهبود خدمات به مردم و به‌ منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع بازدید از ادارات به‌ طور مستمر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بازدید سرزده از ادارات برای همکاری و بهبود در روند امور است؛ افزود: مدیری موفق محسوب می شود که با حداقل امکانات حداکثر خدمات را به مردم ارائه دهد، یک مدیر نباید از انتقاد بترسد و با چالشها روبرو شوند، چرا که انتقاد می تواند در پیشرفت  امور و کار مدیران تاثیر گذار باشد ولی در صورتی که با رعایت ادب و احترام باشد و فرهنگ عمومی را خدشه دار نکند.

حسنی در ادامه این بازدید همچنین ضمن دیدار با کارکنان این اداره و گفت و گو با آنان در خصوص موضوعات کاری و مشکلات و توانمندی های موجود اطلاعاتی کسب کرد.

پیش از این نیز مهدی قاسمی معاون اداره کل و رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی لارستان به ارئه گزارشی از عملکرد اداره خود پرداخت.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۶:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بازدید سرزده فرماندار لارستان از اداره کار”

  1. لارستان بزرگ گفت:

    خب دستاورد جناب فرماندار چی بود از این بازدید سر زده

    مسئول محترم میلاد لارستان تعریف و تمجید نکردم صلاح دیدی ثبت کن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین