دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کمک هزینه کالا برگی به دهک هفتم رسید

معاون مدیرکل و رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان از اختصاص کمک هزینه کالابرگ به هفت دهک خبر داد. عبدالمهدی قاسمی در گفت‌وگو با لارستان با اعلام این…

معاون مدیرکل و رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان از اختصاص کمک هزینه کالابرگ به هفت دهک خبر داد.

عبدالمهدی قاسمی در گفت‌وگو با لارستان با اعلام این خبر گفت: در مرحله ششم طرح کالابرگ الکترونیکی که از روز پنجشنبه بیستم مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز گردیده کلیه خانوارهای دهک‌های ششم و هفتم نیز مشمول افزایش یارانه شدند. در این طرح یارانه کلیه خانوار دهک‌های ششم و هفتم همانند دهک‌های اول تا پنجم حداقل به میزان ۱۲۰ هزار تومان افزایش می‌یابد

وی گفت: استفاده از این طرح کاملا اختیاری بوده و شرط تخصیص افزایش اعتبار و تثبیت قیمت، استفاده حداقل ۲۰۰ هزار تومان از یارانه(هم ۴۰۰ هزار تومانی و هم ۳۰۰ هزار تومانی) خود برای خرید کالابرگ می‌باشد، که پس از خرید ۲۰۰ هزارتومانی، امکان استفاده ۱۲۰ هزار تومان واریزی جدید برای آنها فراهم می‌شود. به موجب این طرح، اعتبار کالابرگ برای همه یارانه‌بگیران از یک ماه قبل واریز می‌شود اما برای دهک های اول تا هفتم علاوه بر اعتبار موجود ( ۴۰۰ هزار تومان و ۳۰۰ هزار تومان)، اعتبار تشویقی اضافی به مبلغ ۱۲۰ هزار تومان واریز می‌شود.

معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان افزود: در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین های لازم برای هر فرد (منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران) با قیمت های مبنا انتخاب شده است. ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج ، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، بطری شیر کم چرب، پنیر، ماست دبه ۲٫۵ کیلویی،‌ مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر جهت عرضه به خانوارها پیش‌بینی شده است که این اقلام با حجم مشخص شده و قیمت میانگین سال ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت : همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند. تمام شعبات ۱۰ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ جانبو، افق کوروش، ديلي مارکت، مينو مارت، رفاه، هفت، گندم طلايي‌کوروش، هايپر فاميلي، اتکا، وال مارکت، فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت و مجموعا بیش از ۱۴۱٫۱۴۵ فروشگاه بزرگ و خرد در سطح کشور متصل می‌باشند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین