چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

120 طرح اشتغالزا در انتظار دریافت تسهیلات روی میز بانک­ های لارستان

معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان گفت: ۱۲۰ طرح اشتغال­زایی با مجموع تسهیلات مصوب به مبلغ ۷۱۵ میلیارد ریال برای بررسی و پرداخت، به بانک­های…

معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان گفت: ۱۲۰ طرح اشتغال­زایی با مجموع تسهیلات مصوب به مبلغ ۷۱۵ میلیارد ریال برای بررسی و پرداخت، به بانک­های عامل لارستان معرفی شده­اند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عبدالمهدی قاسمی اظهار داشت: از مجموع طرح­های معرفی شده به بانک ۸۹ طرح به مبلغ ۴۴۵ میلیارد ریال مربوط به سرفصل «اشتغال پایدار روستایی» و ۳۱ طرح به مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال مربوط به سرفصل «اشتغال فراگیر» است که در صورت جذب آنها انتظار می­رود برای ۶۶۷ نفر بطور مستقیم شغل ایجاد شود.

وی ادامه داد: از سرفصل اشتغال پایدار روستایی تا نیمه تیرماه سال جاری ۴ طرح به مبلغ ۲۷ میلیارد ریال در بانک­های عامل تأیید و ۲ طرح به مبلغ ۱۶ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت صورت گرفته است.

قاسمی با بیان اینکه از آغاز اجرای برنامه­های اشتغال­زایی دولت در سال گذشته تا کنون، از طریق برگزاری جلسات متعدد در محل فرمانداری، بخشداری­ها و دستگا­ه­های اجرایی مرتبط و نیز پیگیری­های مداوم و مکرر، تمام تلاش بدنه دولت در شهرستان بر اطلاع­رسانی، هماهنگی، رفع موانع و آسان­سازی فرایند تصویب و پرداخت تسهیلات متمرکز گردیده است از پیگیری­ها و راهبری­های سازنده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و نیز معاونان و کارشناسان فرمانداری سپاسگزاری کرد.

وی در این رابطه به متقاضیان تسهیلات اشتغال­زایی اطمینان خاطر داد: همچون ۸ ماه گذشته، حداکثر توان اداره کار و دستگاه­های اجرایی به کار گرفته خواهد شد تا با بهره گیری بهینه و هوشمندانه از تمامی ظرفیت­های قانونی و کارشناسی، سهمیه تسهیلات اشتغال­زایی لارستان به طور کامل جذب و به کارآفرینان پرداخت گردد.

رئیس اداره کار لارستان با بیان اینکه بررسی، تصویب و معرفی به بانک طرح­های اشتغال­زایی همچنان ادامه دارد از متقاضیان خواست برای دریافت مشاوره اولیه و آشنایی با روند اخذ تسهیلات به دستگاه­های اجرایی تخصصی مرتبط با طرح خود مراجعه نمایند.

قاسمی همچنین از مؤسسات و بانک­های عامل درخواست کرد در بررسی طرح­های معرفی شده به آنها ضمن اعمال کارشناسی دقیق، در جای مقتضی انعطاف­پذیری لازم  را نیز نشان دهند تا کارآفرینان متقاضی تسهیلات هرچه سریعتر موفق به اجرای طرح­ها و برنامه­های خود گردند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین