جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آغاز طرح هادی در روستاهای گراش تا 2 هفته آینده

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گراش به اتفاق فضلی بخشدار مرکزی و جمعی از مسوولان و کارشناسان از طرح های در دست اجرای فداغ و بهسازی طرح هادی روستاهای محمدزینا،  کنگریشه،…

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گراش به اتفاق فضلی بخشدار مرکزی و جمعی از مسوولان و کارشناسان از طرح های در دست اجرای فداغ و بهسازی طرح هادی روستاهای محمدزینا،  کنگریشه، خلیلی و بشیر آباد بازدید کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، بیژن جمشیدی در جریان بازدید از طرح های در دست اجرا در فداغ گفت: بهسازی طرح هادی در روستاهای کنگریشه ، محمدزینا، حسین آباد ، بشیرآباد و خلیلی با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیوت تومان در کمتر از دو هفته دیگر شروع خواهد شد .

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی و توسعه روستایی محور اصلی فعالیت های بنیاد مسکن دراین شهرستان است گفت : پارک فداغ و دیوار حائل رودخانه فصلی که به حسینیه وحدت منتهی می شود از دیگر پروژه های شاخصی است که مورد بازدید مسئولین شهرستان قرار گرفت و برتداوم توسعه روستایی دراین شهرستان تاکید گردید.

مدیر بنیاد مسکن گراش در این بازدید از تامین بودجه جهت بهسازی پارک حافظ فداغ خبر داد و گفت : به زودی پارک حافظ فداغ بهسازی و وسایل بازی در این پارک نوسازی خواهند شد.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن از همه ظرفیت های قانونی برای توسعه روستایی و محرومیت زدایی در این شهرستان بهره گیری خواهد کرد گفت : هر چند در سالهای گذشته فعالیت های چشمگیری در جهت توسعه روستایی در این شهرستان انجام شده است اما همچنان حجم محرومیت ها بالا است و نیاز است با همدلی و مشارکت به اجرای طرح های عمران روستایی همت گماشت .

فضلی بخشدار مرکزی گراش نیز دراین برنامه بازدید با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن اظهار داشت : روستاهای این شهرستان، کانون کار و تولید و تامین معیشت است و باید با کار آفرینی و خرد جمعی و ایجاد انگیزه های بیشتر برا ی کارو تولید در روستاها از مهاجرت های بی رویه روستاییان جلوگیری کرد و انگیزه های جدید برا ی ماندگار در روستاها ایجاد نمود .

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین