جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جدال حساس شهید چمران لارستان و هدف پویان قم

میلاد لارستان: از سری رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، در دیداری حساس تیم های شهید چمران لارستان و هدف پویان قم به مصاف هم می روند. به…

میلاد لارستان: از سری رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، در دیداری حساس تیم های شهید چمران لارستان و هدف پویان قم به مصاف هم می روند.

به گزارش میلاد لارستان؛ هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری ۳ دیدار پیگیری خواهد شد که تیم شهید چمران لارستان به عنوان تنها نماینده استان پهناور فارس در دیدار حساس به مصاف تیم تازه لیگ برتری هدف پویان قم می رود.

شهید چمران لارستان که پس از هفته ها ناکامی توانست در بازی گذشته خود با نتیجه ای قاطع برابر تیم نفت و گاز گچساران به پیروزی دست یابد، فردا (پنجشنبه) با روحیه ای دو چندان در قم به مصاف تیم هدف پویان این شهر می رود.

در حال حاضر تیم شهید چمران لارستان در گروه دوم این رقابت ها با تفاضل گل بهتر نسبت به حریف قمی در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

گفتنی است؛ در دور دوم این رقابت ها، تیم شهید چمران لارستان با تیم های هدف پویان جوان قم و نفت و گاز گچساران هم گروه است که این تیم ها برای کسب پنجم تا هفتم و همچنین فرار از سقوط به دسته پایین تر با هم به رقابت می پردازند.

ثامن‌الحجج سبزوار مدافع عنوان قهرمانی که امسال هم همه مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشته در دیداری دیگر مقابل تاسیسات دریایی تهران قرار می‌گیرد. این دو تیم در مرحله مقدماتی نیز مقابل هم قرار گرفته بودند که ثامن برنده شده است.

در دیگر دیدار هفته بازنده‌های هفته هشتم یعنی ذوب‌آهن و شهرداری سنندج در اصفهان مقابل هم به میدان می‌روند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین