جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

لزوم اتمام و بهره برداری از بیمارستان سرطانی لارستان

در نشست مسئولین سمن ها و انجمن های خیریه با رئیس دانشکده علوم پزشکی  لارستان بر لزوم اتمام پروژه بیمارستان سرطانی لارستان تأکید شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

در نشست مسئولین سمن ها و انجمن های خیریه با رئیس دانشکده علوم پزشکی  لارستان بر لزوم اتمام پروژه بیمارستان سرطانی لارستان تأکید شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان با حضور مدیر عاملین و مسئولین سمن ها و موسسات خیریه درمانی جلسه ای با ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان برگزارشد تا در باره برخی مسائل و مشکلات مددجویان این موسسات تصمیماتی اتخاذ گردد.

در ابتدای این نشست حاج محمود موغلی نماینده موسسه خیریه پیمان ضمن معرفی این مرکز اذعان داشت  یکی از خدمات اساسی و مهمی که در این موسسه به بیماران ارائه می شود عمل پیوند مغز واستخوان می باشد که به دلیل عدم ارائه این خدمت به بیماران در لارستان بیماران و مددجویان به اجبار جهت درمان به پایتخت عزیمت کرده و بالاجبار به مدت سه ماه برای گذراندن دوره درمان درآنجا اقامت می نمایند که این اقامت  برای بیماران گران تمام شده و علاوه بر هزینه ۲۵ میلیون تومانی عمل این را نیز به هزینه های درمانی بیمار اضافه می کند و باید در زمینه رفع مشکلات پیش روی بیماران با همت و تلاش مضاعف دولت و خیرین  رنج بیماری را در بیمارن کاهش دهیم.

وی در ادامه از دانشکده علوم پزشکی لارستان و خیرین مجتمع سرطانی خواست با اتمام پروژه سرطانی در لارستان  تاحدودی باری از مشکلات عزیمت  بیماران به مرکز استان یا پایتخت را به حداقل برسانند.تاحدودی از هزینه های اقامت و عزیمت بیمارکاسته شود. و دعای خیر بیماران و مددجویان پشتوانه آخرت خیرین و مسئولین شود.

در ادامه این نشست عسکری رئیس انجمن دیابت در لارستان با اشاره به این مطلب افزود: هزینه های گزاف بیماری های صعب العلاج همچون ms  و سرطان که با توجه به افزایش دلار و گرانی های اخیر قیمت داروهای این بیماری ها به طور چشمگیری افزایش یافته و سه برابر شده است  شرایط را به گونه ای فراهم نماییم که بسته های حمایتی از بیماران با کمک خیرین، دولت و دانشکده قوی تر باشد تا کمر بیماران زیر بار هزینه های سنگین درمان شکسته نشود.

در این نشست نراقی عضو هیئت مدیره مرکز معلولین فجر و سرای جهاندیدگان مهر با اشاره به این نکته که بیماران سرطانی که با مشکل سرطان سینه مواجه هستند بعد از گذراندن دوره شیمی درمانی با توجه به عوارض پس از شیمی درمانی نیازمند استفاده از دستگاه لنفدم می باشند تا  ا استفاده از این دستگاه درد های شدید در ناحیه دست را دارا می باشند را  تحمل نمایند و مراحل درمانشان به پایان برسانند که در حال حاضر   بیماران برای استفاده از این دستگاه مجبور می باشند  به شیراز بروند  و درمانشان را در آنجا انجام دهند که با خرید این دستگاه از سوی خیرین منطقه و با تامین نیروی تخصصی جهت استفاده از این دستگاه از سوی دانشکده علوم پزشکی لارستان از هزینه سفر و عزیمت مردم به شیراز کاسته شود.

دکتر کریمی ضمن تشکر از حضور مدیر عاملین سمن ها و نهادهای مردم نهاد گفت : تلاش و همت شما در حمایت از بیماران قابل تقدیر می باشد و دانشکده علوم پزشکی لارستان نیزدر مسیر دستیابی به اهدافتان که همان کمک به مددجویان و بیماران می باشد  تمام قد درکنار شما ایستاده است تا  باهمکاری و مشارکت شما باری از روی دوش بیماران صعب العلاج در منطقه برداشته شود.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که هزینه های درمانی روز به روز در حال افزایش می باشد  گفت: با جمع آوری کمک های خیرین و راه اندازی مشاغل پردرآمد در منطقه از آنها خواست تا با سود حاصله از این درآمد در زمینه تامین هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج اقدام نمایند چرا که اگر بر مبنای کمک های خیرین جهت درمان پیش برویم با توجه به افزایش قیمتها به زودی در این مسیر دچار مشکل می شویم اما با اجرای یک برنامه اقتصادی قوی  از سود حاصله  هزینه های درمانی را تامین نماییم با قدرت بیشتری و مدت طولانی تری می توانیم به بیماران ارائه خدمت نماییم.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “لزوم اتمام و بهره برداری از بیمارستان سرطانی لارستان”

  1. معصومه گفت:

    مسوولين محترم ،بجنبيد ،خير که ۹۹درصد کار رو انجام داده حداقل اين يه درصد کار با شما

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین