شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
امام جمعه موقت لارستان

صرفه جویی در مصرف انرژی به معنای بخیل و خسیسی نیست

امام جمعه موقت لارستان این مسئول با تأکید و توصیه بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب و برق در فصل تابستان توسط مردم، گفت: صرفه جویی در مصرف انرژی…

امام جمعه موقت لارستان این مسئول با تأکید و توصیه بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب و برق در فصل تابستان توسط مردم، گفت: صرفه جویی در مصرف انرژی به معنای بخیل و خساست نیست، بلکه به معنای مصرف بهینه است.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام محمد رمضانی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام صادق(ع) اظهار داشت: مکتب امام صادق(ع) مصداق بارز دین آل محمد(ص) است.

وی با تأکید بر اینکه بانک تجارت جهانی، سازمان تجارت جهانی، FATF  و غیره برای سلطه جویی است، افزود: این مراکز برای ما اهداف خیرخواهانه ندارند.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به موضعگیری مقتدرانه و صریح رئیس جمهور کشورمان در برابر «ترامپ» در زمینه فروش نفت ایران، تصریح کرد: این موضع گیری انقلابی قابل تقدیر است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه همیشه کشور ما به انقلابی فکرکردن و به انقلابی عمل کردن آحاد مردم و مسئولان نیاز دارد، خاطر نشان کرد: باید در مقابل ترفندهای استکبار جهانی به ویژه آمریکا ایستاد.

حجت الاسلام رمضانی بیان کرد: هیچ ملتی در طول تاریخ با عقب نشینی و تسلیم شدن در برابر دشمن لجوج راه به جایی نبرده است.

وی با اذعان به اینکه به خیال خام دشمنان، ملت ایران به خاطر مشکلات اقتصادی پشت نظام را خالی می کنند، ادامه داد: انقلابی که بیش از ۲۴۰ هزار شهید و بیش از یک میلیون جانباز برای دفاع از آرمان های خود در جنگ تحمیلی تقدیم کرده است، هیچگاه از نظام خود دست برنمی دارند.

امام جمعه موقت لارستان یادآور شد: دشمنان به دنبال آن هستند تا با فشار اقتصادی، اعتقاد و اعتماد مردم را نسبت به مسئولان نظام اسلامی کم کنند و جایگاه مردمی حکومت آسیب ببیند.

این مسئول با تأکید و توصیه بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب و برق در فصل تابستان توسط مردم، گفت: صرفه جویی در مصرف انرژی به معنای بخیل و خساست نیست، بلکه به معنای مصرف بهینه است.

وی با بیان اینکه همه باید در زمان مسواک زدن، وضوگرفتن، شستشوی لباس، حمام کردن، شستن میوه و سبزی و غیره، باید حداکثر توجه در کاهش مصرف آب داشته باشیم و شیرآب را باز نگذاریم، اضافه کرد: یک حمام کردن ۶ دقیقه ای بیش از ۹۰ لیتر آب مصرف می شود، که با کاهش زمان استحمام توسط همه مردم، می تواند کم شایانی به کاهش مصرف آب شود.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه می شود بدون طلا، خودرو، اینترنت، موبایل و غیره زندگی کرد اما بدون آب ادامه حیات و زندگی امکان ندارد، تصریح کرد: آب ارزشمندترین چیزی است که در اختیار بشر است و هیچ جایگزینی ندارد.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: در صورت مصرف بیش از اندازه آب و برق، به حقوق دیگران تعدی و تجاوز شده و عده ای را از داشتن این نعمات بی بهره کرده ایم.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین