جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

حضور یک کشتی گیر و مربی لارستانی در پیکارهای انتخابی تیم ملی امید کشور

دبیر هیأت کشتی استان فارس از اعزام آزادکاران فارسی به رقابت های انتخابی تیم ملی امید کشور خبر داد. همایون همای پور در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان…

دبیر هیأت کشتی استان فارس از اعزام آزادکاران فارسی به رقابت های انتخابی تیم ملی امید کشور خبر داد.

همایون همای پور در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اعلام این خبر افزود: محمدرضا عسکرپور از لارستان، علیرضا کشاورز و رحمان رحیم پور از مرودشت و علی حق نجات از شیراز، چهار کشتی گیر فارسی هستند که در این دوره از مسابقات برای پوشیدن پیراهن تیم ملی با رقبای خود مبارزه خواهند کرد.

وی اظهار داشت: داود عسکرپور از لارستان به عنوان مربی و محمد هاشم کوهستانی از مرودشت به عنوان مربی و سرپرست، تیم کشتی آزاد امید فارس در مسابقات انتخابی تیم ملی را همراهی می کنند.

دبیر هیأت کشتی استان فارس تصریح کرد: نفرات اول تا ششم مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان در سال ۹۶ و کشتی گیرانی که مجوز حضور در مسابقات انتخابی مرحله اول و نهایی رده سنی بزرگسالان را داشته اند، مجاز به شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی امید خواهند بود.

همای پور ابراز داشت: همچنین از سوی فدراسیون کشتی به استان هایی که در گروه «الف» آخرین مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور قرار دارند مجوز شرکت سه کشتی گیر، در گروه «ب» دو کشتی گیر و در گروه «ج» نیز سهمیه حضور یک کشتی گیر داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: محمدرضا عسکرپور از لارستان و علیرضا کشاورز از مرودشت، دو آزاد کار فارسی هستند که به دلیل حضور موفق در رقابت های انتخابی تیم ملی در سال ۹۶ از فدراسیون کشتی به پیکارهای انتخابی تیم ملی امید کشور دعوت شدند و رحمان رحیم پور از مرودشت و علی حق نجات از شیراز نیز از سهمیه هیأت کشتی فارس در این مسابقات شرکت می کنند.

دبیر هیأت کشتی استان فارس گفت: علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید، علیرضا رضایی منش و علی اصغر بذری، اعضای کمیته فنی این دوره از پیکارها را تشکیل می دهند و بر عملکرد کشتی گیران نظارت دارند.

همای پور اذعان داشت: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید کشور برای شرکت در مسابقات جهانی رومانی روزهای نوزدهم و بیستم تیرماه ۹۷ به میزبانی ورزشگاه ملی شهرستان الیگودرز استان لرستان برگزار می شود.

گفتنی است، از سوی واحد روابط عمومی فدراسیون کشتی ایران، داود عسکرپور از لارستان به عنوان خبرنگار پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید کشور نیز انتخاب شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین