شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

مطالبات مردم جویم در حوزه راه بررسی شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از اداره کل راه و شهرسازی خواست که در جهت مطالبات برخی از مردم جویم در یک جلسه تخصصی آن را حل و فصل…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از اداره کل راه و شهرسازی خواست که در جهت مطالبات برخی از مردم جویم در یک جلسه تخصصی آن را حل و فصل نمایند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع مردم و مسئولین بخش جویم توسعه متوازن و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم را وظیفه خود و دیگر مسئولین دانست و افزود: هدف از این بازدید ها بررسی مشکلات شهرها و روستاها از نزدیک وکاهش هزینه ها برای مردم است، همچنین  برای اینکه مردم بخش ها و روستاها به زحمت نیفتند که راهی طولانی را به مرکز شهرستان بیایند، مسئولین به بخش ها و روستاها سفر می کنند و بصورت چهره به چهره به بررسی مسائل و مشکلات آنها می پردازند.

وی به تشریح  ارتقاء جاده های مواصلاتی در منطقه لارستان پرداخت و از اداره کل راه و شهرسازی خواست که در جهت مطالبات برخی از مردم جویم در یک جلسه تخصصی آن را حل و فصل نمایند.

فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت: رؤسای ادارات شهرستان مشکلات موردی را با حضور شورا و خود مردم در جهت رفع موارد و خواسته های مردم حل و فصل نمایند، چرا که خدمت به چنین مردمی افتخار است .

وی از مردم به عنوان ولی نعمت مسئولان نام برد و ابراز کرد: خدمت به مردم، افتخار مسئولان است و باید تمامی مسئولان نهایت تلاش خود را برای خدمت هرچه بیشتر به مردم و رفع مشکلات آنان به کار گیرند.

نماینده عالی دولت در لارستان اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم بزرگترین و مهمترین هدف نظام و برنامه دولت در سطح کشور است و برای این منظور مسئولین شهرستان و بخش  نباید در این خصوص به هیچ وجه کوتاهی کنند.

حسنی با تاکید بر هماهنگی و همکاری بین مسئولین شهرستان بیان داشت: همدلی، همکاری و هماهنگی بین مسئولین باعث اجرای بهتر برنامه ها و سیاست های دولت در سطح شهرستان خواهد شد.

 معاون استاندار فارس در ادامه سخنانش تاکید کرد: مطالعه گازرسانی به بخش های بنارویه و جویم با کمک نماینده مردم شهرستان و مسئولین گاز استان در حال پیگیری و حتی به مناقصه رفته است و در صورت عدم مشکل و تامین اعتبارلازم، امسال کلنگ زنی خواهد شد.

وی در خاتمه افزود: به حمداله روحیة مطالبه گری اعضاء شورا و مردم بخش جویم بالاست که امیدواریم این روحیة مطالبه گری باعث تحرک و پویایی هر چه بیشتر در مجموعه کاری مسئولین باشد و در این خصوص مطمئن بشویم که تحرک مسئولین نیز بیش از گذشته بیشتر شده است، که این خود بعنوان یک قوه محرکه خواهد شد که دستگاه های اداری به حرکت در خواهند آمد و باعث سلب  انگیزه نشود.

پیش از این نیز مسائل و مشکلات بخش جویم  توسط یحیی عبداله زاده رییس شورای اسلامی جویم و جمعی از مردم ارائه شد.

همچنین دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، داوود شفیعی بخشدار جویم، مهندس باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مطالبات مردم جویم در حوزه راه بررسی شود”

  1. اوزی گفت:

    چرا فرماندار. ومسولین. شهرستان. به بخش. بزرگ. اوز نمی ایند. تا مشکلات مردم. را رو در رو. مشاهده. وحل. نمایند. توسعه. متوازن. باید. در همه مناطق. باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین