پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

فرماندار ویژه لارستان:دوشنبه هر هفته ملاقات عمومی با مردم است

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: همه دستگاه های شهرستان موظف به ایجاد میز خدمت در اداره مربوطه هستند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: همه دستگاه های شهرستان موظف به ایجاد میز خدمت در اداره مربوطه هستند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در دیدار با مردم روستای احمد محمودی بخش جویم اظهار داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و در راستای تکریم ارباب رجوع مراجعات و بازدید های مستمر و بصورت دوره ای و برنامه ریزی شده انجام می شود و مسئولین ادارات در کنار مردم می نشینند و صحبت آنها را می شنوند تا بتوان با همدلی و همراهی که بین مردم و مسئولین ایجاد می شود در انجام امور و خدمات رسانی به مردم تسهیل شود.

 حسنی افزود: خدا را شکر مردم لارستان بزرگ وحدت مثال زدنی را در سطح منطقه بوجود آورده اند و در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم، خیرین نیز در کنار دولت در بسیاری از پروژه ها و طرح ها مشارکت خوبی داشته اند که این مهم باعث تقویت زیر بناها و زیر ساخت ها و سرعت دهی به بهره برداری از پروژه ها شده است.

وی ادامه داد:  امیدواریم این وحدت و همدلی که بانیان آن ائمه جمعه و جماعات و روحانیون تشییع و تسنن هستند پایدار بماند و در کنار این مهم، با همدلی و وحدتی که در عرصة اجتماعی داریم در جهت ساماندهی اوضاع اقتصادی مردم بخصوص مناطق محروم با  ایجاد زیر ساخت ها، ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم و ایجاد اشتغال زایی و سرمایه گذاری در منطقه کوشا باشیم.

فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع هر هفته روزهای دوشنبه ملاقات های عمومی در فرمانداری صورت می پذیرد ، همچنین در راستای سیاست های جدید دولت هم، میز خدمت در فرمانداری و تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان راه اندازی شده است که اگر مردم موضوعات مختلفی را می خواهند پیگیری کنند، میز خدمت پاسخگوی مردم باشد.

وی ادامه داد: میز خدمت زمینه و فرصتی برای ارائه خدمات بهتر و شفاف تر به مردم و تکریم ارباب رجوع در راستای رعایت حقوق شهروندی است.
حسنی افزود: میزان و معیار ما در ارائه این خدمات، سطح رضایتمندی مردم است که باید تلاش شود در این قالب شرایط روز بروز بهتر و سطح و نحوه ارائه خدمات به مراجعان بهتر شود.

در این نشست همچنین عبیدالله قاسمی دهیار روستای احمدمحمودی مسائل ، مشکلات و درخواست های روستا را بیان کرد و خواستار رفع این موارد گردید که جمعی از مسئولین هم پاسخگو شدند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین