پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تکذیب شایعات مشکل تامین سوخت در فارس

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند زیرا برای تأمین سوخت استان هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد. به گزارش میلاد لارستان امیر بنی‌‌کریمی…

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند زیرا برای تأمین سوخت استان هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش میلاد لارستان امیر بنی‌‌کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اینکه روزانه به‌طور متوسط بیش از ۲٫۵ میلیون لیتر سوخت در شیراز توزیع می‌شود اظهار داشت: در شب گذشت به دلیل عدم آگاهی برخی افراد و توجه آنان به شایعات فضای مجازی با رشد ۱۰۰ درصدی توزیع سوخت مواجه بودیم با این حال تمامی مصرف‌کنندگان توانستند بنزین دریافت کنند.

وی با بیا ن اینکه روزانه بیش از ۱۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در فارس توزیع می‌شود گفت: شب گذشته شهروندان با این مقدار مصرف رکورد قابل‌ توجهی را از خود به‌جای گذاشتند و حتی برخی از افراد چندین مرتبه به جایگاه‌های سوخت مراجعه کردند.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس افزود: ذخیره‌سازی سوخت به دلیل اشتعال‌زا بودن آن خطرناک است و لازم است که مردم در این زمینه آگاه باشند و از این کار خودداری کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی رانندگان نفت‌کش گفت: این صنف زحمتکش همواره می‌کوشند بدون هیچ نگرانی سوخت استان را تأمین تا شهروندان با مشکل مواجه نشوند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین