شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

حسني: مسئولان در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل مالیاتی شرکت ویتانا را مرتفع نمایند

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مسئولین شرکت ویتانا، مسائل و مشکلات این شرکت مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مسئولین شرکت ویتانا، مسائل و مشکلات این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در نشستی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حسن گرجی عضو هیئت مدیره شرکت ویتانا، مصطفی صنعتکار معاونت مالی گروه صنعتی ویتانا، محمد محبوبی فر مشاور مالیاتی گروه صنعتی و سیامک ساریخانی مدیر کارخانه ویتانا در لارستان، مسائل و مشکلات شرکت ویتانا در فرمانداری ویژه لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار ویژه لارستان در این نشست در سخنانی با بیان اینکه مشکلات مالیاتی نباید باعث تعطیلی هیچ واحد شغلی و تولیدی درلارستان شود، گفت: نباید هیچ واحد تولیدی و شغلی به علت افزایش مالیات تعطیل شود، بلکه جرائم مالیاتی برای کسانی باشد که از پرداخت مالیاتی فرار می کنند نه تولید کنندگان و صنعت گران.

حسنی اظهار کرد: مسئولین ذیربط نیز بایستی در کار سرمایه گذاران روان سازی و تسهیل ایجاد کنند تا سرمایه گذار با خیالی راحت و بدون هیچ دغدغه ای به تولید و اشتغال در منطقه بپردازد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور باید به دنبال جذب سرمایه گذار باشیم تا تولید و اشتغال در شهرستان رونق بگیرد.

معاون استاندار فارس همچنین از روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و امور مالیاتی شهرستان خواست که سریعا نشستی را ترتیب دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل مالیاتی شرکت ویتانا را مرتفع نمایند.

در این نشست همچنین مشکلات و درخواست های شرکت ویتانا در بحث امور مالیاتی، اختصاص زمین جهت طرح توسعه شرکت و اشتغال زایی بیشتر و غیره توسط سیامک ساریخانی مدیر کارخانه ویتانا در لارستان ارائه شد.

گفتنی است با راه اندازی  شرکت ویتانا در شهرک صنعتی لارستان برای ۵۱ نفر شغل ایجاد شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین