شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن فارس از پروژه مسکن شهری لارستان

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس و معاون مسکن شهری بنیاد مسکن  با همراهی مدیران بنیاد مسکن شهرستانهای لامرد، مهر، خنج و گراش از پروژه ۸۸ واحدی نخل ۳ لارستان …

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس و معاون مسکن شهری بنیاد مسکن  با همراهی مدیران بنیاد مسکن شهرستانهای لامرد، مهر، خنج و گراش از پروژه ۸۸ واحدی نخل ۳ لارستان  بازدید کردند .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، اجرای پروژه ۸۸ واحدی لارستان موسوم به نخل ۳  از جمله نمادهای احداث سرپناه مناسب برای متقاضیان و توسعه مسکن شهری است. این پروژه در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۳۸۶ مترمربع در شهرک اندیشه لارستان در حال احداث است مساحت زیربنای این پروژه ۹ هزار ۶۲۴ مترمربع تعیین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در حاشیه این بازدید با تاکید بر لزوم رعایت موازین فنی و مهندسی در اجرای طرح های مسکن شهری اظهار داشت: توسعه پایدار رویکرد غالب تفکرات شهرسازی اخیر است و تلاش اصلی صاحب نظران در این حیطه تعیین و به کارگیری شاخص های پایدار در جنبه های مختلف توسعه شهری مانند حمل و نقل، کاربری زمین، زیرساخت و … می باشد.

عطاالله زمانی با بیان اینکه بنیاد مسکن نهادی با ماموریت جهادی و محرومیت زدایی است گفت : ایجاد سرپناه برای نیازمندان و طبقات درآمدی مختلف از رویکردها و ماموریت های بنیاد مسکن است ، یکی از بخش های مهم در برنامه ریزی شهری توجه به سیاست های مسکن می باشد. سیاست های مسکن پایدار نوعی از تصمیم گیری هایی است که مسکن سالم و در استطاعت را برای همه افراد جامعه تامین می کند.

وی خاطر نشان کرد: در راستای تحلیل و بررسی سیاست های مسکن در توسعه شهری پایدار تا کنون فعالیت های چشمگیری از سوی بنیاد مسکن انجام شده است .

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس تصریح کرد:  تبیین و تعریف پایداری و سیاست های مسکن پایدار،  اهمیت مسکن و نقش سیاست های مسکن در دستیابی به توسعه شهری پایدار و بررسی  شاخص ها و معیارهای ارزیابی پایداری سیاست های مسکن  در برهه های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و بنیاد مسکن دراین عرصه کارنامه ای درخشان دارد .

در ادامه جلسه مهندس زمانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس در معیت معاون مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن فارس با مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جنوب استان فارس در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان و بررسی مسائل و مشکلات حوزه مسکن شهری و مسکن مهر برگزار شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین