پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تولید سالیانه بیش از 12 هزار تُن گوشت سفید در لارستان

مسئول اداره بهبود تولیدات دامی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان از تولید سالیانه ۱۲ هزار و ۶۰۰ تن گوشت سفید در لارستان خبر داد. نادر صدیق در گفت…

مسئول اداره بهبود تولیدات دامی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان از تولید سالیانه ۱۲ هزار و ۶۰۰ تن گوشت سفید در لارستان خبر داد.

نادر صدیق در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان از فعالیت ۵۹ واحد مرغ گوشتی و ۳ واحد مرغ تخم گذار در لارستان خبر داد و اظهار داشت: مرغداری های لارستان ظرفیت جوجه ریزی یک میلیون و پانصد و بیست و نه هزار و هفتصد قطعه در هر دوره ۴۵ روزه را دارند.

مسئول اداره بهبود تولیدات دامی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان با بیان اینکه یک کشتارگاه فعال و یک  کشتارگاه غیر فعال مرغ در این شهرستان وجود دارد، افزود: سالیانه ۱۲ هزار و ۶۰۰ تن گوشت سفید در لارستان تولید می شود.

وی عدم نقدینگی و درخواست تسهیلات دیر بازده با سود کم را مهمترین دغدغه و نیاز مرغداران و کشتارگاهها دانست.

صدیق تصریح کرد: گوشت ها و مرغ های تولیدشده در لارستان، علاوه بر عرضه در بازارهای این شهرستان، با سایر شهرستانهای فارس و همچنین بندرعباس، کیش و قشم ارسال می شود.

این مسئول درباره موانع پیش روی صادرات گوشت مرغ از لارستان، گفت: عدم تطابق استانداردهای لازم جهت صادرات به سایر کشورها و و مصرف آنتی بیوتیک در واحدهای پرورش مرغ بیشتر از حد مورد قبول سایر کشورها از جمله این موارد است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین