جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

فرماندار ویژه لارستان از پايگاه انتقال خون بازديد کرد 

بمناسبت نهم مرداد روز اهداي خون؛ فرماندار ویژه لارستان از پايگاه انتقال خون این شهرستان بازديدكرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه…

بمناسبت نهم مرداد روز اهداي خون؛ فرماندار ویژه لارستان از پايگاه انتقال خون این شهرستان بازديدكرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت نهم مرداد ماه روز اهداء خون ، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق علی اصغر علی پور معاون فرمانداری، علی پیروز بخشدار مرکزی و جمعی از کارمندان فرمانداری، در پایگاه انتقال خون این شهرستان حضور یافتند و علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون، تعدادی از کارمندان فرمانداری خون خود را برای کمک به همنوعان اهدا کردند.

در این بازدید ، فرماندار ویژه لارستان با تبریک نهم مرداد ماه روز جهانی اهداء خون، از زحمات و همدلی رییس و کارکنان انتقال خون لارستان در تأمین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز بیماران تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین با اشاره به مشارکت هرچه بیشتر مردم در امر اهدای خون، از همه تقاضا کرد نسبت به کار نیک و پسندیده اهدای خون مبادرت ورزند، تا بیماران و نیازمندان به خون، با مشکل مواجه نشوند.

حسنی همچنین در ادامه از واحدهای مختلف این پایگاه بازدید و با برخی از کارمندان نیز به بحث و گفتگو نشست.

رئیس پایگاه انتقال خون لارستان هم در سخنانی ضمن تشکر از حضور فرماندار ویژه لارستان و جمعی از کارکنان فرمانداری ، گزارشی از عملکرد پایگاه را ارائه و درمورد مسائل و مشکلات موجود صحبت کرد.

جمالی افزود: خون های اهدایی به بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش پایگاه انتقال خون لارستان شامل لار، گراش، اوز، خنج، بیرم، لامرد، مهر، اشکنان و مناطقی از هرمزگان فرستاده می شود.

گفتنی است در این روز بیش از ۳۰۰  نفر ازمردم لارستان، برای نجات جان بیماران با حضور در انتقال خون لارستان ۱۳۲ هزار و ۷۵۰ سی سی خون خود را به نیازمندان اهداء کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فرماندار ویژه لارستان از پايگاه انتقال خون بازديد کرد ”

  1. عزيز گفت:

    جناب حسني ،خوب است که ميدانيد انتقال خون لار با دو شعبه در لار ،مرکزيت خون جنوب فارس و شمال هرمزگان را بعهده دارد،چه بسابهتر است پيگيري ارتقاي پايگاه خون لارستان به سازمان مستقل انتقال خون جنوب فارس باشيد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین