جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تجهیز اتاق عمل بیمارستان لار به دستگاه پیشرفته جراحی تومور مغزی

اتاق عمل بیمارستان لار به دستگاه پیشرفته جراحی تومور مغزی مجهز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، طبق…

اتاق عمل بیمارستان لار به دستگاه پیشرفته جراحی تومور مغزی مجهز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، طبق بررسی های به عمل آمده و نیازسنجی های انجام شده توسط مجمع خیرین سلامت شهرستان از تجهیزات درمانی بیمارستان لار، مشخص شد که دستگاه “کرانیوتوم” به عنوان یکی از ملزومات موثر در جراحی های تومور مغزی است که کمبود آن زمان انجام عمل های تورم مغزی خصوصاً تومورهای قاعده جمجمه را بالا برده و علاوه بر آن به دلیل استفاده از تجهیزات قدیمی کیفیت این گونه عملها را پایین می آورد.

خوشبختانه همراهی نیک اندیشان منطقه در چند سال گذشته بیش از پیش بوده و این مهم در شرایط اقتصادی کنونی راه را برای مسئولین هموار نموده است.

تامین هزینه خرید ۳ میلیارد ریالی این دستگاه برای دولت امکان پذیر نبود، بنابراین طی رایزنی های انجام شده با حاج یونس راستی این خیر با همت لارستانی نیمی از اعتبار مذکور به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تامین شد که انشالله از این به بعد در جراحی‌های سنگین مغزی، زمان ۴۵ دقیقه باز کردن استخوان جمجمه به پنج دقیقه کاهش یافته و با پایین آمدن میزان خونریزی های مغزی، آسیب ها و عوارض ناشی از این عمل ها نیز برای بیمار کمتر خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین