جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

انتقال خون لارستان موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت از شرکت MIC انگلستان شد

رئیس سازمان انتقال خون لارستان، گفت: انتقال خون لارستان برای سومین دوره پیاپی موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت از شرکت  MIC انگلستان شده است و این نشان دهنده تامین…

رئیس سازمان انتقال خون لارستان، گفت: انتقال خون لارستان برای سومین دوره پیاپی موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت از شرکت  MIC انگلستان شده است و این نشان دهنده تامین خون مورد نیاز بیماران در مراکز درمانی در بالاترین کیفیت ممکن است.

بهروز جمالی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۲۱ هزار و ۶۷۳ نفر برای اهدای خون به سازمان انتقال خون این شهرستان مراجعه داشته اند، اظهار داشت: پس از انجام تست های لازم از ۱۶ هزار و ۸۶۹ نفر کار خونگیری انجام و مقدار ۷ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۵۰ سی سی خون دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه در ۴ ماه نخست امسال ۵ هزار و ۲۷۳ نفر موفق به اهداء ۲ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۸۵۰ سی سی خون شده اند، افزود: در روز ۹ مردادماه جاری به مناسبت روز اهدای خون ۳۰۹ نفر از شهروندان با مراجعه به پایگاه های انتقال خون بیش از ۱۳۹ هزار سی سی خون اهداء کردند.

این مسئول با بیان اینکه انتقال خون لارستان برای مراکز درمانی و بیمارستانهای لار، گراش، اوز، خنج، بیرم، اشکنان، لامرد، مهر، بستک و درمانگاههای تالاسمی لار، خنج و لامرد خون مورد نیاز را تأمین می کند، تصریح کرد: تعداد ۲۴۶ نفر از بیماران خاص تحت پوشش دائمی انتقال خون لارستان قرار دارند.

رئیس سازمان انتقال خون لارستان ادامه داد: از مجموع اهداء کنندگان خون در لارستان، ۹۶ درصد آقایان و ۴ درصد را خانم ها تشکیل می دهند.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث ساختمان سالن خونگیری، گفت: انتظار می رود این طرح تا مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد.

جمالی از مردم شریف و ایثارگر شهر لار و منطقه تحت پوشش سازمان انتقال خون لارستان به جهت حضور مستمر خود در پایگاه های انتقال خون ثابت و سیار و اهدای خون سالم، یادآور شد: مردم خون مورد نیاز ۱۲ مرکز درمانی تحت پوشش را تامین می کنند .

رئیس سازمان انتقال خون لارستان از حمایتهای خیرین و نیک اندیشان لارستانی بخصوص بنیاد نیک اندیشان هاشمی و خانواده راستی لاری و سایرین در تامین تجهیزات، ساخت و بهسازی ساختمان و… تشکر و قدردانی کرد و افزود: انتقال خون لارستان برای سومین دوره پیاپی موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت از شرکت  MIC انگلستان شده است و این نشان دهنده تامین خون مورد نیاز بیماران در مراکز درمانی در بالاترین کیفیت ممکن است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین