جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

3 دستور مهم فرماندار ويژه لارستان به ادارات در جلسه شوراي اداري

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اینکه دستگاه های اجرایی لارستان در مصرف آب، برق و گاز صرفه جویی کنند، گفت: باید تلاشهای مسئولین ادارات در جهت…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اینکه دستگاه های اجرایی لارستان در مصرف آب، برق و گاز صرفه جویی کنند، گفت: باید تلاشهای مسئولین ادارات در جهت خدمت به مردم بیشتر و گسترده تر شود.

به گزارش میلاد لارستان جلیل حسنی در جلسة شورای اداری شهرستان که با حضور ابراهیم استوار میمندی مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس و مسئولین ادارات شهرستان بمنظور تودیع و معارفه معاونین فرمانداری ویژه لارستان در محل سالن اجتماعات شهید امامی برگزار شد؛ گفت: یکی از موضوعاتی که در منطقه لارستان زبانزد عام و خاص است و همه به آن اذعان دارند وحدت و اتحاد و برادری مردم این منطقه است.

وی ادامه داد: مردم این خطه با وحدت، همدلی و همراهی و هم سوء بودن و با هم افزایی در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و غیره، هماهنگ عمل می کنند و با هدایت علما و روحانیون و بزرگان، شیعه و سنی با هم هستند و هیچ اختلافی ندارند.

فرماندار ویژه لارستان یاد و خاطره حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری را گرامی داشت و گفت: باید تلاشها و کوشش های مسئولین ادارات در جهت خدمت به مردم بیشتر و گسترده تر شود، چون این مهم، ماهیت شغلی و یک وظیفه است.

حسنی ایجاد رضایت مندی مردم را یکی دیگر از وظایف مدیران دانست و گفت: روسای ادارات شهرستان می بایست  بیشتر وقت خود را صرف مردم کنند و  در کنار مردم باشند، تا حداقل قسمتی از تنگناها و مشکلات مردم مرتفع گردد و از این فشار اقتصادی که ممکن است بر برخی مردم وارد شود، جبران گردد.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: مدیران ادارات ارتباط مستمر با مردم و سرکشی به روستاها  و بخشهای تابعه  بطور مداوم بخصوص دیدار با روستائیان عزیز داشته باشند و مسائل و مشکلات آنها را بررسی نمایند.

وی گفت: روزهای دوشنبه هر هفته ملاقات عمومی با فرماندار انجام می گردد و در جهت تکریم ارباب رجوع تلاش می شود، لذا مدیران ادارات نیز بایستی تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند و مهمتر اینکه میز خدمت باید در دستگاه های اجرایی شهرستان فعال گردد و همه مسئولین پاسخگوی مردم باشند.

——————————————————–

 فرماندار ویژه لارستان در ادامه سخنانش همچنین از روسای ادارات شهرستان خواست که هر هفته با برنامه ریزی که فرمانداری و ستاد نماز جمعه انجام خواهد داد، در نماز جمعه حضور داشته باشند و پاسخگوی سؤالات مردم باشند.

 حسنی همچنین با توجه به خشکسالی های چندین ساله در منطقه لارستان از همه ادارات شهرستان خواست تا در مصرف آب، برق، گاز و انرژی صرفه جویی کنند که در این خصوص از رئیس شرکت برق می خواهیم که قبض برق دستگاه ها را نسبت به سال قبل مقایسه و ارزیابی و به فرمانداری ارائه دهد تا مشخص شود کدام اداره مصرف کمتری و کدامیک افزایش داشته است.

حسنی همچنین از بازرسان ستاد تنظیم بازار شهرستان هم خواست که در سرکشی ها و بازرسی ها از سطح بازار، تکریم و احترام کسبه و اصناف را داشته باشند، چرا که انصاف بازاریان لارستانی در کشور زبانزد عام و خاص است، البته جلو گران فروشی ها و احتکار را بگیرند.

——————————————————–

 رئیس شورای اداری لارستان به در پیش بودن هفته دولت هم اشاره کرد و گفت: اداراتی که پروژه های عمرانی و افتتاحی دارند هر چه سریعتر جهت تکمیل و اتمام آن اقدام و طرح های خود را سریعاً به فرمانداری اعلام تا برای زمان افتتاح آن برنامه ریزی شود.

 حسنی سپس از ادارات ذیربط خواست که جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، برنامه های خود را از جمله ورزشی، هنری و فرهنگی ، تفریحی و غیره اجرایی نمایند و فضایی شاد و نشاط را برای آنها فراهم نمایند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود خاطر نشان کرد: یکی از اهرم هایی که می تواند تنوع بخشی، ایده های جدید، تحرک و پویایی را در بدنة جامعه ایجاد کنند و می تواند اشکالاتی که در گذشته بوده است، را مرتفع سازد، تغییر و جابجایی مدیران است.

حسنی تاکید کرد: برای اینکه کارآمدی بیشتر در مجموعة فرمانداری ایجاد شود، سعی کردیم که توان و تمایل را در کنار هم قرار دهیم و از همان ابتداء تمرکز خود را بر روی نیروهای درون سازمانی معطوف ساختیم که البته فلسفة انتصابات وزارت کشور نیز همین است که از درون وزارت کشور باشد و همین موضوع مدنظر قرار گرفت و به دنبال نیروهایی رفتیم که می توانند کار کنند که این نیروهای جوان اگر انگیزه در درونشان ایجاد شود، قطعا می توانند تأثیرگذار باشند.

 وی ادامه داد: در این مورد معاونین سیاسی  و برنامه ریزی و بخشدار مرکزی را از خود مجموعه شهرستان لارستان و از نیروهای فرمانداری انتخاب کرده تا با نهادینه شدن این روند در حوزة انتصابات بتوانیم انگیزه و داشتن تمایل برای کار بیشتر در فرمانداری بیشتر کنیم، که خدا را شکر این افراد کار کرده اند و توان مدیریت اجرایی شهرستان را دارند.

 پیش از این نیز ابراهیم استوار میمندی مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعة لارستان، محمد حسن طیبی رئیس ورزش و جوانان شهرستان و ماشااله ثمری بخشدار سابق  مرکزی هم به ایراد سخن پرداختند.

در پایان نیز علی اصغر علی پور بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و احسان طاهری بعنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان معرفی شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۵:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “3 دستور مهم فرماندار ويژه لارستان به ادارات در جلسه شوراي اداري”

  1. ناشناس گفت:

    اقای فرماندار یکی باید اول به خودتون و همکارانتون بگه که رعایت کنید در مصرف برق
    چندین بار اومدم فرمانداری دیدم کسی توی اتاق نیستش اما کولر و چراغ روشنِ
    واقعا واسه چی باید اینقدر کولر توی اتاق هایی که کسی نیست روشن باشه؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین