شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

حضور معاون وزیر در لارستان/فاصله لار تا کرمان، یزد و مشهد کاهش یافت+عکس

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آبنمای ۳۰۰ متری «درزوسایبان» افتتاح و در پی آن فاصله لارستان تا کرمان، یزد و مشهد بطور چشمگیری کاهش یافت. به گزارش میلاد…

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آبنمای ۳۰۰ متری «درزوسایبان» افتتاح و در پی آن فاصله لارستان تا کرمان، یزد و مشهد بطور چشمگیری کاهش یافت.

به گزارش میلاد لارستان بعدظهر پنجشنبه ۱۸ مردادماه ۹۷ در آئینی با حضور نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس حمل  نقل جاده ای کشور، نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان آبنمای ۳۰۰ متری «درزوسایبان» به بهره برداری رسید.

با بهره برداری از این پروژه که با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احداث شده است، راه دسترسی مردم لارستان و جنوب فارس به ایستگاه راه آهن زاهدمحمود تسهیل  می کند.

با اجرای این طرح، فاصله لارستان تا استانهای کرمان، یزد، مشهدمقدس بطور چشمگیری کاهش می یابد که این امر سبب صرفه جویی در وقت و انرژی خواهد شد و از طرفی با رونق این محور، می توان به محرومیت زدایی از روستاهای موجود در این مسیر، امیدوار بود.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۸:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “حضور معاون وزیر در لارستان/فاصله لار تا کرمان، یزد و مشهد کاهش یافت+عکس”

  1. ناشناس گفت:

    با سلام
    ضمن تبریک به همه اهالی لارستان پیشنهاد می شود که برای مسافران قطار که قصد سفر به تهران اصفهان و مشهد دارند روزانه وسیله ایاب و ذهاب از مقصد لار به ایستگاه زاد محمود فراهم شود و اطلاع رسانی شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین