شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نوبخت دستور پرداخت 40میلیاردتومان جهت تکمیل محور لار-جهرم را صادر نمود+سند

در پی در خواست کتبی دکتر جعفرپور نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه…

در پی در خواست کتبی دکتر جعفرپور نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور،‌ معاون دستور پرداخت  مبلغ ۴۰ میلیارد تومان جهت مطالبات پیمانکاران محور لارستان -جهرم  را صادر نمود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از دفتر نماینده مردم،‌در بخشی از نامه جعفرپور خطاب به نوبخت آمده است،‌ باند دوم محور لارستان – جهرم که در انتها به بندرعباس ختم می شود جزء محورهای دهگانه ترانزیتی کشور است که روزانه ۹ هزارخودرو سبک و سنگین در آن تردد میکند،این امر به سبب افتتاح و بهره برداری از بزرگراههای شمال استان فارس است که به دلیل کوتاه شدن فاصله شیراز – بندرعباس برای رانندگان و مسافران عازم جنوب کشور بسیار جذاب شده است.

کل طول محور ۱۰۵ کیلومتر است که از این مقدار ۵۶ کیلومتر افتتاح و یا در حال انجام است که توسط ۵ پیمانکار کار می شود.  مجموع مطالبات پیمانکاران بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان است که با دستور دکتر نوبخت نسبت به تٲدیه آن دستور لازم صادر شد ولازم است با پیگیری مسئولان اجرایی این دستور تحقق یابد. با پرداخت مطالبات پیمانکاران ادامه مسیر با سرعت بیشتری انجام میگیرد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “نوبخت دستور پرداخت 40میلیاردتومان جهت تکمیل محور لار-جهرم را صادر نمود+سند”

  1. م...... گفت:

    باسلام ۴۰ملیلیاردجزمطالبات هستش یعنی بودجه وردیف بودجه بهش ندادن

  2. ناشناس گفت:

    هر وقت شد بگید نه خواهد شد و…

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین