یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7
در هفته دولت صورت می گیرد

بهره برداری از خوابگاه ورزشکاران/ایجاد 2 خانه ورزش روستایی در لارستان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از افتتاح چندین پروژه عمرانی ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت خبر داد. محمدحسن طیبی پیش از ظهر…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از افتتاح چندین پروژه عمرانی ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت خبر داد.

محمدحسن طیبی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت بیش از ۴۰ برنامه ورزشی در رشته های مختلف در سطح شهر لار و بخش های تابعه برگزار می شود، اظهار داشت: این برنامه ها به منظور ایجاد نشاط، تحرک و ترویج فرهنگ ورزش همگانی به اجرا درخواهد آمد.

وی همچنین با برشمردن مهمترین طرح های عمرانی ورزشی قابل افتتاح در هفته دولت امسال، افزود: خوابگاه ورزشکاران که یکی از نیازهای اساسی در شهرستان لارستان بود با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در مجموعه ورزشی تختی به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره و رزش و جوانان لارستان با بیان اینکه کار احداث این پروژه از سال ۹۳ آغاز و با اعتبارات دولتی ساخته شده است، تصریح کرد: با توجه به حضور تیم های لارستان در لیگ های مختلف استانی و کشوری و همچنین میزبانی مسابقات ورزشی، وجود خوابگاه ورزشی بسیاری از مشکلات مربوط به اسکان را رفع خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: فاز تکمیلی روشنایی ورزشگاه شهر خور با اعتبار ۱۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی از دیگر پروژه هایی است که به بهره برداری می رسد.

طیبی با اشاره به اینکه برای نخستین بار ۲ روستای شهرستان لارستان مجهز به خانه ورزش روستایی می شوند، یادآور شد: در روستاهای «ده میان» بخش صحرای باغ و «چاه نهر» بخش مرکزی لارستان خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال ایجاد و در آن امکانات ورزشی نظیر میز پینگ پنگ، دارت حرفه ای، میز شطرنج، کف پوش تاتامی و غیره جهت ترویج ورزش قهرمانی قرار داده می شود.

وی همچنین از تکمیل روشنایی زمین ورزشی روستای «لاغران» از توابع بخش بنارویه خبر داد و اضافه کرد: این طرح با اعتبار ۵۱ میلیون تومان و از بودجه دولتی اجرا شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین