پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

گازرسانی به بیرم، عمادشهر، جویم و بنارویه در اولویت شرکت گاز فارس

مدیرعامل شرکت گاز فارس از گازرسانی به شهرهای بیرم، عمادشهر، جویم و بنارویه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، غلامعباس حسینی در جمع خبرنگاران اظهار…

مدیرعامل شرکت گاز فارس از گازرسانی به شهرهای بیرم، عمادشهر، جویم و بنارویه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، غلامعباس حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح‌های گازرسانی استان فارس در هفته دولت به ۲ شهر، ۱۰۴ روستا، ۳ شهرک صنعتی، یک جایگاه «س ان جی» و نیز ۱۲۶ واحد صنعتی عمده و جزء اختصاص پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: میزان شبکه‌گذاری لوله گاز تاکنون ۲۵ هزار و ۹۰ کیلومتر، تعداد مشترکان گاز یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک، ۷۵۸ هزار ۸۲۰ علمک و نیز تعداد خانوار‌های زیرپوشش گاز طبیعی شهری ۸۵۳ هزار و ۵۸۰ شهری و ۲۹۷ هزار و ۸۵ روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس تصریح کرد: تاکنون ۹۵ شهر استان فارس گازدار شده که ۹ شهر شامل دوزه شهرستان جهرم، رستاق، فدامی و دو برجی داراب، بیرم، عماد شهر لارستان، چاه ورز لامرد، خانیمن و کامفیروز شهرستان مرودشت ونیز شهر‌های جویم و بنارویه لارستان و دهرم شهرستان فراشبند باقیمانده که به‌زودی اجرایی می‌شود.

حسینی بیان داشت: با تلاش‌های انجام‌شده تاکنون هزار و ۶۴۱ روستا در فارس گازدار شده‌اند که ۴۸۱ روستا دیگر در دست اجرا، ۵۳۳ در دست اقدام و ۵۲ روستا در دست انتخاب پیمانکار که با احتساب این میزان متوسط ضریب برخورداری از گاز ۷۱٫۹ درصد است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین