جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اجرای طرح آبرسانی به 26 نقطه شهری روستایی گراش

با اجرای طرح جامع آبرسانی تمامی نقاط شهری و روستایی شهرستان گراش از آب سد سلمان فارسی استفاده خواهند کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از گریشنا، فرماندار گراش…

با اجرای طرح جامع آبرسانی تمامی نقاط شهری و روستایی شهرستان گراش از آب سد سلمان فارسی استفاده خواهند کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از گریشنا، فرماندار گراش از اجرای طرح جامع آبرسانی به ۲۶ نقطه شهری و روستایی شهرستان خبر داد و گفت: طرح جامع آبرسانی با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی مردم شهرهای گراش و ارد و ۹ روستای دهستان فداغ، هفت روستای دهستان خلیلی و ۹ روستا و آبادی تابعه بخش ارد شهرستان با تامین اعتبارات ملی و استانی در دستور کار قرار گرفته است. احداث خط انتقال جدید از آغاز به کار دولت یازدهم در دستور کار قرار گرفته است.»

فرودی در مورد نحوه اجرای این طرح گفت: «هفته گذشته به همراه نماینده محترم، مدیران عامل آب منطقه‌ای فارس و مدیران کل آبفا شهر و روستایی بازدیدی از سد سلمان و تصفیه‌خانه داشتیم. در حال حاضر خط لوله انتقال آب از سد به تصفیه‌خانه به طول ۹ کیلومتر تکمیل شده است. طبق برنامه خط انتقال شماره دو از تصفیه‌خانه تا سده خنج اجرا خواهد شد و با اجرای این طرح ظرفیت خط اول که تا گراش و لار می‌رسد آزاد خواهد شد. از ظرفیت ایجاد شده برای آبرسانی به تمام روستاهای شهرستان‌ استفاده خواهد شد.»

فرودی در مورد آبرسانی به ارد گفت: «طرح آبرسانی به ارد از قبل وجود داشته و در مراحل نهایی است.»

فرماندار گراش بر خدمات‌رسانی کامل به روستاها تاکید کرد: «در حال حاضر تمامی روستاهای شهرستان دارای دهیاری و خانه بهداشت هستند. برق‌رسانی به روستاها تکمیل شده است، گازرسانی تا پایان سال ۱۳۹۷ انجام می‌شود و در جدیدترین خدمت دولت آبرسانی به روستاها نیز انجام خواهد شد.»

فرودی در مورد مهمترین پروژ‌ه‌های خدماتی در توابع گراش گفت: «پروژه گاز رسانی به بخش مرکزی و بخش ارد و تکمیل طرح جامع گازرسانی به شهرستان گراش یکی از مهمترین نیاز‌های اولیه مناطق برای توسعه پایدار زیرساخت‌ها بود که سال گذشته اجرایی و در هفته دولت امسال این پروژه در بخش ارد به بهره برداری خواهد رسید و یکی دیگر از این خدمات، طرح جامع آبرسانی به شهرستان گراش بوده که پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری کامل از این طرح، قریب ۵۴ هزار نفر از خدمات طرح جامع آب رسانی شهرستان گراش که شامل ۳۹۵۶۳ جمعیت شهری گراش و ارد و ۱۹۴۳۸ نفر جمعیت روستایی است، بهرمند و گامی مؤثر در جهت تأمین رضایت شهروندان برداشته شود.»

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین