پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تجهیز بیمارستان بیرم به دستگاه اندازه گیری گازهای خونی

 پیشرفته ترین دستگاه اندازه گیری گازهای خونی(ABG) برای ارائه بهتر خدمات به مراجعین خریداری و در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم لارستان نصب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

 پیشرفته ترین دستگاه اندازه گیری گازهای خونی(ABG) برای ارائه بهتر خدمات به مراجعین خریداری و در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم لارستان نصب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم، کورش سلطانیه رئیس بیمارستان با اشاره به این نکته که با اجرای طرح تحول سلامت، پیشرفتها و دستاوردهای مهمی در این بیمارستان حاصل شده است، عنوان داشت: با اجرای این طرح در مناطق محرومی از جمله بیرم، دستاوردهای کم نظیری در بخش درمان حاصل شده که علاوه بر تکمیل کادر متخصص می توان از تجهیز بیمارستان به دستگاههای به روز و جدید نام برد.

 وی اظهار داشت: خوشبختانه، با پیگیری های مستمر رئیس و مسئولان دانشکده علوم پزشکی لارستان و توجه خاص آنان به بیرم به عنوان دورترین نقطه از مرکز شهرستان، از ابتدای طرح تحول تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال جهت هتلینگ بیمارستانی، تجهیز و به روز رسانی دستگاهها و بازسازی بخشهای بیمارستانی اختصاص یافته است.

گفتنی است به دلیل عدم وجود دستگاه ABG همچنین نبود شرایط تشخیصی مناسب برای پزشکان، بیمارانی از جمله بیماران دیالیزی،  تنفسی، متابولیک و کلیوی که برای تشخیص و درمان به موقع به این دستگاه احتیاج داشتند به مراکز درمانی در شهرها و شهرستانهای همجوار منتقل می شدند که خوشبختانه با تجهیز بیمارستان به این دستگاه دیگر نیازی به اعزام این عزیزان نخواهد بود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین