شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سکان هدایت آموزش و پرورش فارس به دکتر علی عسکر نجفی رسید

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: از سوی وزیر آموزش و پرورش، دکتر علی عسکر نجفی به عنوان مدیر کل جدید آموزش و پرورش…

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: از سوی وزیر آموزش و پرورش، دکتر علی عسکر نجفی به عنوان مدیر کل جدید آموزش و پرورش فارس معرفی شده و مراسم معارفه وی روز پنجشنبه ۱ شهریور ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، وي ضمن اعلام این خبر گفت:  مراسم معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش فارس روز پنجشنبه اول شهریور ۹۷ و از ساعت ۹ صبح، با حضور مسئولین استانی ، روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس و جمعی از  فرهنگیان استان در تالار سعدی باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار می گردد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: در این مراسم از خدمات چندین ساله حمید رضا آذری به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش فارس و عبدالرسول احمدی ،سرپرست این اداره کل در طی ۵ ماه اخیر تقدیر خواهد شد.

وی یاد آور شد: در این آیین، دکتر عبدالرسول عمادی، معاون وزیر و رییس سازمان سنجش وزارت آموزش و پرورش ،به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش حکم مدیر کلی علی عسکر نجفی را  به وی ابلاغ خواهد کرد.

لازم به ذکر است ، علی عسکر نجفی پیش از این مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس بود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۴:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین