پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

احتکار کنندگان، ایفاکننده نقش ستون پنجم دشمن در جنگ اقتصادی اند

فرمانده سپاه لارستان در جمع بسیجیان حوزه بسیج اصناف و کارگری لارستان، گفت: احتکار کنندگان، ایفاکننده نقش ستون پنجم دشمن در جنگ اقتصادی اند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

فرمانده سپاه لارستان در جمع بسیجیان حوزه بسیج اصناف و کارگری لارستان، گفت: احتکار کنندگان، ایفاکننده نقش ستون پنجم دشمن در جنگ اقتصادی اند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان ، همایش تجلیل از پایگاه های برتر و بسیجیان نمونه حوزه مقاومت بسیج اصناف وکارگری با حضور سرگرد جاهدی فرمانده سپاه لارستان در سالن غدیر برگزار شد.

سرگرد جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان در سخنرانی خود در جمع بسیجیان حوزه مقاومت اصناف و کارگری با اشاره به قرارگرفتن در یک جنگ تمام عیار اقتصادی خاطرنشان کرد: باید در این جنگ فرماندهانی داشته باشیم که با اقتدار و اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی، نقشه ی جنگ دشمن را تحلیل و اوضاع را به بهترین وجه ممکن مدیریت کنند.

وی در ادامه گفت: اگر در عرصه جنگ هشت ساله دفاع مقدس موفق و پیروز شدیم، به واسطه اعتقاد قلبی فرماندهان به حضور در یک میدان جنگ واقعی بود؛ ولی امروز متاسفانه اعتقاد به حضور در میدان جنگ اقتصادی که به مراتب سخت تر از جنگ نظامی است و از یک دهه پیش مکررا توسط مقام معظم رهبری گوشزد و تذکر داده شده بود؛ در برخی مسئولین و مدیران ما وجود ندارد که همین موضوع موجب بروز برخی مشکلات و ناملایمات در اقتصاد کشور شده که نتیجه آن امروز در وضعیت اقتصادی کشور نمایان است.

سرگرد جاهدی در پایان سخنان خود، احتکار کنندگان اجناس و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را ایفاکنندگان نقش ستون پنجم دشمن در جنگ اقتصادی امروز دانست و افزود: همانگونه که برای ستون پنجم دشمن در جنگ نظامی مجازات بسیار سختی دیده شده ، ستون پنجم جنگ اقتصادی نیز باید شناسایی،دستگیر و برابر قانون مجازات شوند.

لازم به ذکر است در پایان این همایش از بسیجیان نمونه و پایگاه های برتر حوزه مقاومت اصناف و کارگری لارستان تجلیل به عمل آمد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین