جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

امدادرسانی به ۱۴ مصدوم در ۵ سانحه رانندگی در لارستان

تکنسین های اورژانس لارستان طی ۳ ساعت، به ۱۴ نفر از مصدومان ۵ سانحه رانندگی، امدادرسانی و به بیمارستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان منتقل کردند. به گزارش…

تکنسین های اورژانس لارستان طی ۳ ساعت، به ۱۴ نفر از مصدومان ۵ سانحه رانندگی، امدادرسانی و به بیمارستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان منتقل کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان مسعود حاجی رجبی رئیس مرکز اورژانس۱۱۵ شهرستان با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه طی ساعات گذشته، در ۵ نقطه از مناطق لارستان با سوانح رانندگی متعددی مواجه بودیم که خوشبختانه با حضور به موقع تیم های درمانی اورژانس پیش بیمارستانی در محل‌های حادثه، همه مصدومین به موقع به مراکز درمانی لار و اوز منتقل شدند.

وی در ادامه با اشاره به اقدام موثر و مدیریت صحیح مرکز ارتباطات اورژانس جهت اعزام به موقع پایگاهها، اذعان داشت: امدادرسانی به این مصدومین از ساعت ۱۵ و ۴۹ دقیقه و در بخش های مختلفی از جمله خنج، هرمود باغ، دهکویه، هود و اوز با شش آمبولانس و یک بالگرد آغاز شده و در حال حاضر ادامه دارد.

حاجی رجبی اظهار داشت به دلیل حجم بالای مصدومین و احتمال نیاز به اعزام به مراکز درمانی دیگر، طی هماهنگی‌های انجام شده با دکتر صباغی، مسئول مرکز پایش مراقبت‌های درمانی(MCMC) دانشکده، این مرکز نیز در آماده باش کامل به سر می‌برد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “امدادرسانی به ۱۴ مصدوم در ۵ سانحه رانندگی در لارستان”

  1. عبدالله گفت:

    جناب مویدی سلام تو رو خدا به داد اداکل راه وشهرسازی برسید وضعیت داخلی این اداره بسیار بحرانی هستش چند روزی هستش یه حرکت آرامی شروع شده و نیرو های لاری را کنار زده و به جای آنها نیروهای شهرستان همجوار را جای گزین می کنند و پروژه های لارستان هم تقریبا تعطیل هستش و دلتان را به اخبار منتر شده از سوی آن اداره کل خوش نکنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین