دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

جعفرپور: عده‌ای ‌کالاها‌ را در انبارها احتکار کرده‌ و به بازار عرضه نمی‌کنند

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به اندازه نیاز کالاهای اساسی را در انبارهای دولتی ذخیره کرده است و مردم از این بابت نگرانی…

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به اندازه نیاز کالاهای اساسی را در انبارهای دولتی ذخیره کرده است و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند. جعفرپور با بیان اینکه دولت به اندازه نیاز کالاهای اساسی را در انبارهای دولتی ذخیره کرده است و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند، اظهار داشت: نیازی نیست که مردم کالاها و موادغذایی مورد نیاز خود را در خانه احتکار کنند.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از تسنيم عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر در کشور با کمبود کالا روبه‌رو نیستیم بلکه با گرانی روبه‌رو هستیم، خاطرنشان کرد: از آنجا که کالاهایی غیراساسی با دلار آزاد محاسبه می‌شوند بنابراین قیمت بالایی دارند.

وی در مورد خروج برخی از کالاها از کشور به دلیل پایین بودن قیمت آنها نسبت به بازار کشورهای همسایه عنوان کرد: وقتی ارزش پول پایین می‌آید در واقع بهترین فرصت و سکوی پرش برای توسعه صادرات است و اگر صادرات سرعت بگیرد منجر به تولید بیشتر می‌شود بنابراین ما نباید از صادرات محصولاتمان ناراحت باشیم.

جعفرپور افزود: البته عده‌ای در داخل هستند که کالا تولید کرده‌اند اما آنها را در انبارها احتکار کرده‌ و به بازار عرضه نمی‌کنند این متخلفان باید توسط دستگاه‌های ذی‌ربط شناسایی شوند و کالاهای آنها با قیمت عادلانه در اختیار مردم گذاشته شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین