پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پروژه های بهداشت و درمان لارستان در هفته دولت+پوستر

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از افتتاح سه طرح عمرانی و بهره برداری از ۱۱ مورد جدید در تجهیزات پزشکی در هفته دولت خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از افتتاح سه طرح عمرانی و بهره برداری از ۱۱ مورد جدید در تجهیزات پزشکی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان محمدحسین کریمی اظهار داشت: ۳ طرح عمرانی شامل یک باب مرکز جامع خدمات سلامت دهکویه و ۲ باب خانه پزشک در این مرکز اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در زیر بنای ۷۰۰ متر مربع در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در ساخت این مرکز جامع سلامت نیز خیرین نیک اندیش منطقه همت گماردند و ضمن اختصاص زمین مورد نیاز، با مشارکت ۳۰ درصدی خود، مجموعه علوم پزشکی لارستان را یاری رساندند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در توضیح و تشریح تجهیزات جدید نصب شده در هفته دولت عنوان کرد: دستگاه‌های جدید از جمله رادیولوژی، چشم‌پزشکی بیومتری، دستگاه اکو و نوار قلب همچنین تجهیزات آزمایشگاهی با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی و همت خیرین خریداری شده و در بیمارستانها، درمانگاهها و مراکز بهداشتی-درمانی لارستان و خنج، برای ارائه خدمات بهتر به همشهریان عزیز نصب شده است.

این مسئول اضافه کرد: مبلغ ۵ میلیارد ریال نیز جهت تجهیز دو بخش اتفاقات بیمارستان لار و LDR بیمارستان خنج هزینه شده که این مبلغ به طور کامل از اعتبارات دولتی صرف شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین