جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح و آغاز ساخت 2 طرح آموزشی در بخش بیرم لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش،  ۲ طرح آموزشی در بخش بیرم افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد. به…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش،  ۲ طرح آموزشی در بخش بیرم افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در دومین روز از هفته دولت، ۲ طرح آموزشی  با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان ،حضرت حجت الاسلام والمسلمین زندوی امام جمعه و روح اله بامداد  بخشدار بیرم، تعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان و بخش و قشرهای مختلف مردم، با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در بخش  بیرم لارستان افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد.

مسئولین ابتدا آموزشگاه الزهرا(س) شهر بیرم را افتتاح کردند.

این طرح در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال توسط اداره کل نوسازی مدارس استان فارس در دو طبقه احداث شده است. این آموزشگاه دارای ۲۰  اتاق، نمازخانه، سرایداری، سرویس بهداشتی، کتابخانه ،آزمایشگاه، سالن امتحانات و غیره می باشد.

مسئولین در ادامه کلنگ آغاز ساخت مدرسه سلحشور شهر بیرم  نیز در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع به زمین زدند.

این آموزشگاه ۶ کلاسه، قرار است با زیربنای ۵۲۵ متر مربع توسط اداره کل نوسازی مدارس استان فارس ظرف مدت یکسال ساخته شود.

همچنین در نشستی با حضور فرماندار، نماینده مردم، مسئولین، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش بیرم، مسائل و مشکلات روستاها در محل سالن بخشداری مورد بررسی قرار گرفت.

مهمترین مشکلات مطرح شده در این نشست، آبرسانی به بخش، ایجاد تغذیه مصنوعی و طرح آبخیزداری و اجرای طرح هادی و بهسازی و آسفالت کوچه ها و معابر در روستای بالاده ، احداث پل ورودی و بهسازی ورودی روستای پهرست علیا، ضعیف بودن تلفن همراه و تلفن ثابت در روستاها بخصوص لاورستان، تعریض و احداث پل ورودی روستای جوزقذان، تعریض جاده ورودی شهر، اجرای طرح آبخیزداری در بیرم و تسریع در اتمام گازرسانی به بخش، مشخص شدن وضعیت مدرسه علی آباد آوکشی، تعیین تکلیف زمین های راه و شهرسازی و بحث آلایندگی بود که خواستار رفع این موارد شدند.

مسئولین هم قول مساعد دادند که این مشکلات و درخواست ها را پیگیری و مرتفع نمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین