پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح 8 طرح عمرانی با حضور استاندار فارس در لارستان

طی آئین جداگانه ای با حضور استاندار فارس ۸ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در شهرستان لارستان مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان…

طی آئین جداگانه ای با حضور استاندار فارس ۸ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در شهرستان لارستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان در چهارمین روز از هفته پرشکوه دولت طی آئین های جداگانه ای با حضور استاندار فارس، جمعی از مدیران کل دستگاههای مختلف، ائمه جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و اقشار مختلف مردم ۸ طرح عمرانی در شهرستان لارستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این طرح ها شامل افتتاح ۸٫۵ کیلومتر از محور لار-جهرم حدفاصل دهکویه تا بریز با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان، بهره برداری از سالن ورزشی شهرداری لطیفی در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع با زیربنای یک هزار و ۴۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود.

در این روز همچنین ۳ پروژه شهرداری لطیفی شامل ایستگاه آتشنشانی، آسفالت معابر و موزائیک پیاده روهای این شهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

در ادامه مسئولان ۲ طرح آموزشی مدرسه ۹ کلاسه دخترانه ابن سینا در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با زیربنای یک هزار متر مربع و با هزینه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با مشارکت ۵۰ درصدی بنیاد نیک اندیشان هاشمی و اداره کل نوسازی استان فارس و دبستان ۶ کلاسه نجف پناه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۹۰۰ متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط نیک اندیش حاج رضا نجف پناه شامل کتابخانه، سرایداری، سالن امتحانات، سرویس بهداشتی و غیره به بهره برداری رسید.

راه اندازی نیروگاه برق گازی شهرک صنعتی مرکزی شهر لار با ظرفیت ۷ مگاوات برق و اشتغالزایی برای ۸ نفر با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دیگر پروژه ای بود که توسط مسئولان  شروع به کار کرد. این طرح که برق قسمتی از صنایع مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شهر لار را تأمین خواهد کرد، توسط سیدعلی شریفی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با استفاده از تسهیلات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی دولتی احداث شده است.

واحد تولیدی بتن آماده نظری واقع در کیلومتر ۸ جاده لار-بستک با ظرفیت اسمی ۱۳۰ هزار تن در سال نیز توسط استاندار فارس افتتاح شد. این طرح در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع با زیربنای ۷۰۰ مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی ساخته شده و برای ۵۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

در این روز همچنین باند دوم محور گراش-اوز به طول ۱۴٫۵ کیلومتر با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

افتتاح اقامتگاه بومگردی «نریمان» در شهر اوز با ۲۰ اتاق، کافی شاپ، کافه کتاب، کافه سینما و صنایع دستی دیگر طرحی بود که توسط بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به منظور جذب گردشگر افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان، استاندار فارس در ادامه برنامه های خود در سفر به جنوب استان فارس برای شرکت در آئین افتتاح و بهره برداری از چند طرح راهی شهرستان گراش شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین