جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

۲۵ گروه جهادی به نقاط محروم گراش اعزام می‌شوند

بالغ بر ۳۰۰ بسیجی گراشی در قالب ۲۵ گروه تخصصی عازم اردوهای جهادی در روستاهای محروم گراش می‌شوند تا بسازند و ساخته شوند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

بالغ بر ۳۰۰ بسیجی گراشی در قالب ۲۵ گروه تخصصی عازم اردوهای جهادی در روستاهای محروم گراش می‌شوند تا بسازند و ساخته شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، شهرستان گراش در تمام طول سال شاهد اعزام جهادگرانی از قشرهای مختلف مردم به مناطق محروم و حاشیه شهر است تا با سازندگی در ابعاد مختلف، روح و جان خویش را نیز بسازند. علیرضا دهقانی‌فر مسئول بسیج سازندگی گراش در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: ۳۰۰ تا ۴۰۰ بسیجی گراشی در ایام مختلف سال به اردوهای جهادی می‌روند.

داوطلبان شرکت در این اردوهای معنوی بی‌هیچ چشمداشت مادی به روستاهای محروم اطراف شهرستان خدمات پزشکی و درمانی، بهداشتی، اعتقادی، تربیتی و عمرانی ارائه می‌دهند. دهقانی‌فر گفت: اکنون ۲۵ گروه جهادی در شهرستان گراش به شکل تخصصی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و کمیته امداد گراش فعال‌اند.

این گروه‌های جهادی همگی در شهرستان گراش مستقرند و از گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و قشرها و صنف‌های مختلفند که هر یک به فراخور توانایی و تخصص خود به همنوعان محروم خویش خدمت می‌کنند. روستاهایی مانند خلیلی، حسین‌آباد، فداغ، محمد زینا و لب‌اشکن از روستاهایی هستند که مسئول بسیج سازندگی گراش مقصد این اردوهای جهادی دانست.

ویزیت رایگان روستائیان، توزیع دارو و بسته‌های بهداشتی، ارائه خدمات سازندگی و عمرانی و برگزاری کلاس‌های تربیتی و اعتقادی و نماز جماعت از خدماتی است که جهادگران ارائه می‌دهند و برای بسیاری از روستاهای محروم از امکانات کافی، کارگشاست.

دهقانی‌فر با اشاره به فراغت تابستانه دانش‌آموزان و دانشجویان، از تقاضای بالا برای اعزام به این اردوها در فصل تابستان خبر داد. در حالی که در تمام روزهای سال این اردوهای سرشار از روح و معنویت در گراش فعال است و سازندگی عمرانی و فرهنگی در مناطق محروم و حاشیه شهرستان گراش جریان دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین