شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان همزمان با هفته دولت

روکش آسفالت گرم محور بستک- لار افتتاح شد

روکش آسفالت گرم محور بستک به لار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت به افتتاح رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل …

روکش آسفالت گرم محور بستک به لار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت به افتتاح رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل  از روابط عمومي اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده اي هرمزگان طی مراسمی همزمان با هفته دولت و  با حضور اكرمي معاون سياسي امنيتي استانداري، داريوش باقرجوان مديركل راهداري وحمل ونقل جاده اي هرمزگان، فرماندار شهرستان بستك ، معاون راهداري، رئيس نيروي انتظامي شهرستان بستك ، رئيس پليس راه شهرستان بستك ، رئيس راهداري وحمل ونقل جاده اي شهرستان بستك و تعدادي از مديران دستگاه هاي اجرايي استان و شهرستان بستك ۱۰ كيلومتر روكش آسفالت گرم محور بستك به لار افتتاح و به بهره برداري رسيد .

مديركل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان هرمزگان در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: اين پروژه كه امروز شاهد بهره برداري و افتتاح آن هستیم به طول ۱۰ كيلومتر و اعتباري بالغ بر ۱۵۰۰۰ ميليون ريال از محل بودجه ملی و استاني است که مسير استان فارس را به شهرستان بستك كامل خواهد كرد.

مديركل راهداري وحمل ونقل جاده اي هرمزگان نیز با بيان اينكه حمل و نقل و ایمنی آن نقش مهم و ارزنده ای در عرصه های اقتصادی و اجتماعی دارد، دراين مراسم گفت : در ایران كه بیشتر حمل و نقل ها به صورت زمینی انجام می شود بحث ایمنی راه از نقش مهمی برخوردار است. ایمن سازی راه ها در كاهش تصادفات بسیار موثر است و با این كار قطعا می توان میزان خسارت مالی و تلفات انسانی در سطح جاده ها را به حداقل رساند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین