پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اداره کل راه و شهرسازی لارستان،‌رتبه برتر اقتصاد مقاومتی فارس شد

دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان فارس موفق به کسب عناوین دستگاه برتر  در جشنواره شهید رجایی شدند. به گزارش میلاد لارستان  به نقل از اداره اطلاع رسانی…

دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان فارس موفق به کسب عناوین دستگاه برتر  در جشنواره شهید رجایی شدند. به گزارش میلاد لارستان  به نقل از اداره اطلاع رسانی و ارتباطات راه و شهرسازی فارس، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس و رئیس شورای حمل و نقل استان فارس گفت: دستگاه‌های زیرمجموعه راه و شهرسازی در استان فارس با عملکرد خوب خود و تلاش و کوشش مدیران و کارمندان ادارات مربوطه توانستند در  جشنواره شهید رجایی بدرخشند و عملکرد خوبشان مورد تقدیر قرار گرفت.

رئیس شورای حمل و نقل استان فارس اذعان کرد: اداره کل راه آهن استان موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در محور میز خدمت و اداره کل آزمایشگاه مکانیک خاک استان نیز در محور دولت الکترونیک موفق به کسب عنوان دستگاه برتر شد.

وی متذکر شد: اداره کل هواشناسی فارس در شاخص اختصاصی عنوان دستگاه برتر را به خود اختصاص داد و اداره کل راه و شهرسازی لارستان هم در محور اقتصاد مقاومتی عنوان دستگاه برتر را کسب کرد.

شایان ذکر است که مراسم تقدیر و تجلیل از دستگاه‌های برتر در استانداری فارس با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان فارس، مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

عکس:‌آرشیو

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین