شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بازدید وزیر اطلاعات از پروژه های راهسازی لامرد

وزیر اطلاعات از پروژه های راهسازی لامرد بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان دکترعلوی وزیر محترم اطلاعات در آخرین روز…

وزیر اطلاعات از پروژه های راهسازی لامرد بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان دکترعلوی وزیر محترم اطلاعات در آخرین روز از هفته دولت به همراه مهندس تبادار استاندار محترم فارس و دکتر خادمی معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پروژ های راهسازی شهرستان لامرد و مهر بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت های این پروژ ها قرار گرفتند .

در ابتدای این سفر دو پل بزرگ مهر – دارالمیزان مورد بازدید قرار گرفت : مهندس باقری فرد مدیر کل راه وشهرسازی لارستان در خصوص این دو پل عنوان داشت : محور مهر دارالمیزان به طول ۶۸ کیلومتر که کل مسیر به بهره برداری رسیده و فقط همین دو پل با دهانه های ۴۵ و ۵۰ متر باقی مانده است.

دکتر خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی نیز در خصوص این دو پل اظهار داشت  : همان طور که شاهد هستید کل این مسیر به بهره برداری رسیده و باید کمک کنیم هر چه سریعتر این دو پل نیز عملیات ساخت ان به اتمام برسد تا ضمن بهربرداری از کل مسیر مردم منطقه بتوانند ازاین جاده به طور کامل استفاده نمایند.

دومین مقصد این سفر بازدید از بزرگترین تونل جنوب کشور بود مدیر کل راه وشهرسازی لارستان اظهار داشت : این تونل به طول ۲۶۵۰ متر بزرگترین تونل جنوب کشور و یکی از مهمترین تونل های حوزه این اداره کل است که خوشبختانه مراحل تکمیلی این پروژه با تمام توان در حال انجام است و امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این تونل باشیم .

باقری فرد ادامه داد :در حال حاضر عملیات آسفالت داخل تونل به همراه ورودی و خروجی تونل کاملا به اتمام رسیده و عملیات لاینیک آن نیز در حال انجام بوده و روشنایی تونل نیز در مرحل مناقصه و انتخاب پیمانکار است تا بتوان هر چه سریعتر این تونل مهم را تکمیل و به بهره برداری کامل برسانیم  .

دکتر علوی وزیر محترم اطلاعات نیز ضمن بازدید از این پروژه اظهار داشت : از دیرباز مردم منطقه با عنور از گردنه صعب العبور شهید باقری با مشکلات زیادی رو به رو بوده اند و هر ساله شاهد تصادفات زیادی در این گردنه شاهد بوده ایم و با اتمام این تونل ضمن کاهش مسیر شاهد سهولت مردم برای رفت و آمد را به همراه خواهد داشت و باید به پرسنل اداره کل راه وشهرسازی لارستان نیز خسته نباشید گفت.

مقصد پایان این سفر آزاد راه لامرد پارسیان بود و مهندس باقری فرد در خصوص این آزاد راه اظهار داشت: این آزاد راه توسط بخش خصوصی در حال اجراست و تا کنون نیز پیشرفت خوبی داشته است و با بهره بداری از این آزادراه بیش از ۵۰ کیلومتر به نسبت جاده موجود کاهش مسیر خواهیم داشت و دسترسی مردم بین دو استان فارس – هرمزگان ولامرد-  پارسیان کاهش چشمگیری خواهد داشت  .

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “بازدید وزیر اطلاعات از پروژه های راهسازی لامرد”

  1. شهروند لاری گفت:

    منطقه. لامرد. ومهر با سرعت زیاد نسبت به سایر مناطق جنوب فارس. درحال. پیشرفت وترقی. است ودر طی. ۱۰. سال اینده شهرستان لامرد با اختلاف خیلی زیاد نسبت به. لارستان. قابل پیش بینی. است. اخیرا موافقت. کرده. اند که بخش. اسکنان هم به شهرستان. تبدیل شود تا. شهرهای. اقماری. اطراف. لامرد. زیاد. شود وذمینه. استان شدن.درایندهفراهم. گردد

  2. شهرونداز تهران گفت:

    من هم شنیده ام که مسولین وبزرگان لامرد برای ارتقای بخش اشکنان به شهرستان وانتزاع وارتقای بیرم هم برنامه دارند وجاده بیرم به صحرای باع لارستان هم در همین پروزه است با ابجاد شهرستانهای اقماری مانند خنج مهر پارسیان اشکنان وبیرم مقدمات استان شدن لامرد فراهم میکنند

  3. دلسوز گفت:

    وزیر اطلاعات از پروژه بازدید کنه
    یعنی وظایف قانونی وزیر اطلاعات اینه ؟

  4. علی گفت:

    این که میگن تخصص از تعهد بالاتره رو در این بازدیدها بوضوح میبینیم .وزیر اطلاعات و پروژه راهسازی ….زهی خیال باطل که بتونیم مثل ژاپن بشیم .
    البته علوی لامردیه و لامردیا خوب دارن ازش استفاده میکنن .
    جاده های روستای در بخش های لارستان داره تلفات انسانی میده اونوقت اقای مدیر کل به فکر آزاد راهه .
    لارستانی که از شهرستان شدن بخش هایش واهمه دارد و خساست به خرج میدهد کی توقع استانی شدن دارد ؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین