جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

سپرده گذاری 5 میلیاردی خیرین در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت

مدیر کمیته امداد لارستان گفت: میزان سپرده گذاری خیرین در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از مرز ۵ میلیارد ریال گذشت . به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

مدیر کمیته امداد لارستان گفت: میزان سپرده گذاری خیرین در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از مرز ۵ میلیارد ریال گذشت .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمین (ره) لارستان هوشنگ دلاور اظهار داشت: میزان سپرده گذاری خیرین در صندوق امداد ولایت دارای رشد چشمگیری است که در ۵ ماهه نخست سال جاری ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است .

رئیس کمیته امداد لارستان افزود: خیرین به دو صورت سپرده گذاری عادی و وجوه اداره شده می توانند در این صندوق سپرده گذاری نمایند که در نوع اول خیر مختار است هر زمان وجه خود را طلب نمود، برداشت نماید، اما مدل دوم، خیرین می توانند افرادی را جهت دریافت وام معرفی نمایند که افراد حقیقی و حقوقی، موسسات خیریه، صندوق های قرض الحسنه خانگی، اداری و … در این دسته  جای می گیرند .

این مسئول اضافه کرد: صندوق امداد ولایت تنها صندوق قرض الحسنه کشور است که به شبکه شتاب وصل بوده و تمام عملیات بانکی با دریافت کارت بانکی عضو شتاب امکان پذیر است .

وی تصریح کرد: صندوق قرض الحسنه ی امداد ولایت در سال جاری تعداد ۲۰۰ فقره وام را به ارزش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون  ریال به مددجویان کمیته امداد شهرستان و افراد نیازمند غیرپوشش امداد از محل آورده خیرین و اعتبارات امدادی اهداء نموده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۵:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین