پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اوز؛ میزبان کارگاه آموزشی جام باشگاه های کتابخوانی جنوب استان فارس

کارگاه آموزشی جام باشگاه های کتابخوانی جنوب استان فارس با حضور عزت الله الوندی نویسندۀ کودک و نوجوان و عطیه فیروزمند و نمایندگانی از شهرستان های جنوب استان فارس ۱۶…

کارگاه آموزشی جام باشگاه های کتابخوانی جنوب استان فارس با حضور عزت الله الوندی نویسندۀ کودک و نوجوان و عطیه فیروزمند و نمایندگانی از شهرستان های جنوب استان فارس ۱۶ شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، در افتتاحیۀ این کارگاه مهران عسکری رئیس شورای شهر اوز، مهندس کراماتی شهردار، فروغ هاشمی رئیس ادارۀ ارشاد و عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اوز ضمن خیر مقدم به مهمانان مواردی را دربارۀ معرفی اوز و فعالیت هایی که در راستای ترویج کتابخوانی در نیم قرن اخیر در اوز صورت گرفته بیان داشتند.

عزت الله الوندی نویسندۀ کودک و نوجوان گفت: طی سفری که در سال گذشته به اوز داشته ام، اوز و منطقه را از مناطق شگفت انگیز یافته ام زیرا کارها با مشارکت مردم انجام می شود و زمانی که با مردم و مسئولین اوز صحبت کردم عملا دیدم که بزرگترین ثروت منطقه مردم هستند که با عزم و اراده در عرصه های مختلف مشارکت دارند.

وی در مورد جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان گفت: جرقۀ این ایده پس از انتخاب نیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران زده شد. این باشگاه ها علاوه بر ترویج کتابخوانی زمینه را برای مشارکت جمعی فراهم می کنند و اعتماد به نفس در کودکان شکل گرفته و تقویت می شود.

این نویسندۀ کودک و نوجوان گفت: در کارگاه های آموزشی که ۱۶ و ۱۷ شهریور در اوز برگزار می شود موضوعاتی شامل تقویت انگیزه، تفکر خلاق و انتقادی، چگونگی تشکیل باشگاه های کتابخوانی و مستندسازی باشگاه ها برای شرکت در اختتامیه تدریس و به بحث گذاشته می شود.

در این کارگاه روسای ارشاد، کتابداران و تسهیل گران باشگاه های کتابخوانی از شهرستان های لارستان ، گراش، خنج، داراب، زرین دشت، فیروزآباد، قیر و کارزین، اوز، فیشور، بیدشهر و گلار شرکت دارند.

شرکت کنندگان در این کارگاه ضمن معرفی خود آخرین کتابی را که خوانده اند معرفی کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین