پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

رئیس پلیس راهور لارستان:دیگر شهزستانهای فارس باید از لارستان الگوبرداری کنند

رئیس پلیس راهور لارستان در سخنانی گفت: لار به عنوان یکی از شهرهای مهم استان فارس شناخته شده است پس باید به گونه ای باشد که دیگر شهرهای استان از…

رئیس پلیس راهور لارستان در سخنانی گفت: لار به عنوان یکی از شهرهای مهم استان فارس شناخته شده است پس باید به گونه ای باشد که دیگر شهرهای استان از این شهرستان الگو برداری کنند.

مدیران شهری لار با رئیس پلیس راهور لارستان دیدارنمودند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی شهرداری لار، رحیم بیژنی رئیس شورای اسلامی شهر لاردر دیدار با رئیس پلیس راهور لارستان در سخنانی گفت: امید است با همکاری و همدلی گامهای مؤثری در جهت راه قانون مخصوصاً در زمینه راهنمایی و رانندگی برداریم .

وی ارتباط با مسئولین را یکی از مهمترین برنامه های شورای اسلامی شهر دانست و افزود: مسئولین در حوزه های مختلف به شورا دعوت می شوند تا نسبت به مراجعات مردم بتوانیم مطالبات همشهریان را رفع کنند البته هرچند اعتقاد ما بر این است که مشکلات مردم در جلسات غیر رسمی به نحو احسن رفع و رجوع می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر لار آمادگی خود و مجموعه ی شهرداری را برای همکاری با مجموعه پلیس اعلام وخاطر نشان کرد: ذهنیت شورا و شهرداری بر این است که به دنبال راههای کاهش تصادف باشیم . هم چنان که در ثنوات قبل با توجه به حساسیت شورا و پلیس راهور و همچنین نیاز شهر و کاهش آمار تصادف، دوربین های ثبت تخلفات در نقاط مختلف شهر نصب و راه اندازی شده است.

پیژنی با اشاره به اینکه شهرداری و شورا قسمتی از بودجه ی عمرانی را صرف تامین هزینه ی راه اندازی دوربین ثبت تخلفات و علائم رانندگی نموده است، افزود: جان هموطنانمان مهمتر از کارهای عمرانی و خدماتی است و این یک قانون محسوب می شود و ما در همه حال از قانون حمایت می کنیم و خلاف آن قابل توجیه نیست.

در ادامه محبی عضو شورای اسلامی شهر لار گفت: رعایت قانون واجب و لازم الاجرا است. در غیراینصورت حق دیگران را ضایع کرده ایم . وی با بیان اینکه اجرای قانون در همه موارد حرف اول را میزند، افزود : ما امانت دار مردم هستیم و وظیفه ی دفاع از حق قانونی آنها را داریم.

عضو شورای اسلامی شهر لار خاطرنشان کرد : برای رفع مشکلات با اقتدار و افتخار در کنار شما هستیم تا با همیاری یکدیگر بتوانیم مسکلات مردم را به حداقل برسانیم تا رضایتمندی مردم را به همراه برداشته باشد.

در ادامه سرگرد قاسمی رئیس پلیس راهور لارستان ضمن تقدیر، حضور اعضای شورا و شهردار را باعث دلگرمی مجموعه پلیس راهور دانست و افزود: لار به عنوان یکی از شهرهای مهم استان فارس شناخته شده است پس باید به گونه ای باشد که دیگر شهرهای استان از این شهرستان الگو برداری کنند.

رئیس پلیس راهور لارستان، ساماندهی تابلوها و علائم شهری را از اولیت کاری مجموعه پلیس دانست و خاطر نشان کرد: بعد از مرکز استان ، لارستان دومین شهری است که در بحث دوربین ثبت تخلفات اجرایی شده است . وی بحث فرهنگسازی را در دومین کار این مجموعه عنوان کرد و گفت: پلیس راهور لارستان مقوله فرهنگسازی در بحث ترافیکی را با رویکرد مردم محوری در دستور کار خود قرار داده ، تا بتواند با کمک و همیاری شهروندان، شهری در خور مردم لارستان بزرگ بسازد.

گفتی است در این دیدار عبدالرحیم مقیمی رئیس شورای شهرستان، قنبرنژاد شهردارلار ، شریفی معاونت عمرانی و منتظری مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر لار و حومه حضور داشتند. در پایان دیدار، جهت رفع برخی از مشکلات، از واحدهای مختلف مجموعه راهنمایی و رانندگی بازدید به عمل آمد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۸:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رئیس پلیس راهور لارستان:دیگر شهزستانهای فارس باید از لارستان الگوبرداری کنند”

  1. سامان گفت:

    آخه مردم دیگرشهرها چه چیزی ازشمایادبگیرن شماسه چهارتاازپلیس هاتون روامروزدرمراسم پیاده روی اربعین فرستادین بین مردم ،عرضه نداشتن یعنی بلدنبودن مسیرانحرافی روازقبل معلوم کنن همه خودروها سرگردون نشوند پس شعارندین که همه مردم به شدت ازعملکردتون ناراضی اند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین