سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

400 بسته لوازم التحریر در مناطق محروم شهرستان گراش توزیع می‌شود

مسئول بسیج سازندگی شهرستان گراش از توزیع ۴۰۰ بسته لوازم التحریر در مناطق محروم و روستایی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، علیرضا دهقانی‌فر در…

مسئول بسیج سازندگی شهرستان گراش از توزیع ۴۰۰ بسته لوازم التحریر در مناطق محروم و روستایی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، علیرضا دهقانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به ویژه برنامه‌های بسیج سازندگی گراش به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: توزیع لوازم‌التحریر در مناطق محروم و روستایی این شهرستان یکی از این اقدامات است که به همین مناسبت ۴۰۰ بسته در بین مناطق محروم گراش توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این لوازم التحریر همگی ایرانی و تولید داخل کشور است، گفت: فرهنگ‌سازی برای استفاده از کالای ایرانی باید از سنین پایین شروع شود و به همین دلیل لوازم التحریری که توزیع می‌شود در برگیرنده تصاویر شهدا و بخش‌هایی از سخنان رهبری است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان گراش همچنین از برگزاری اردوهای یک روزه و ۲ روزه به همین مناسبت خبر داد و افزود: در این اردوها برنامه‌های فرهنگی، عمرانی، تربیتی و عقیدتی اجرا می‌شود همچنین تیم‌های بهداشتی و درمانی نیز به مناطق محروم و روستایی اعزام می‌شوند و به مردم ارائه خدمات می‌دهند.

دهقانی‌فر از فعالیت گروه جهادی یاران مهدی از پایگاه ولی عصر این شهرستان برای توزیع لوازم التحریر و لباس فرم مدرسه در ۵ روستای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

غلامعباس پورشمسی، مسئول گروه جهادی یاران مهدی نیز در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: به تعداد دانش‌آموزان ۵ روستای بخش مرکزی گراش لوازم التحریر و لباس فرم توزیع می‌شود که لباس فرم در روز نهم مهرماه آماده می‌شود.

وی همچنین به اجرای برنامه‌های عمرانی و تعمیر منزل محرومین مناطق محروم شهرستان گراش به مناسبت اول مهرماه و هفته دفاع مقدس خبر داد .

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین