جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری یادواره شهید نژادپور در روستای کورده لارستان+عکس

یادواره شهید نژادپور در روستای کورده لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان همزمان با سالروز شهادت شهید محمدحسین نژادپور تنها شهید دوران دفاع مقدس روستای کورده از توابع بخش…

یادواره شهید نژادپور در روستای کورده لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان همزمان با سالروز شهادت شهید محمدحسین نژادپور تنها شهید دوران دفاع مقدس روستای کورده از توابع بخش مرکزی لارستان، آئین گرامیداشت این شهید در حسینه اعظم این روستا با حضور فرمانده سپاه ناحیه لارستان، روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران و فنی و حرفه ای لارستان، روحانیون، خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور روستاهای کورده، دهکویه، علی آباد و غیره برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده سپاه ناحیه لارستان در سخنانی با تشریح اوضاع کنونی منظقه ای و بین المللی ایران و مقایسه توطئه های اقتصادی، سیاسی، نظامی، امنیتی و غیره دشمنان، تنها رمز پیروزی ملت ایران را ایستادگی دانست.

همچنین حاج مهدی نیساری از رزمندگان جنگ تحمیلی و از فرماندهان مدافعان حرم در کشور سوریه و همرزم شهید محسن حججی به روایتگری و خاطره گویی پرداخت.

در این آئین باشکوه و معنوی از مستند زندگینامه شهید نژادپور رونمایی شد.

اجرای ۲ اثر از گروه سرود طاها، پخش کلیپ هایی از شهدا و بیانات رهبری و همچنین تجلیل از خانواده شهید و همرزمان آن شهید والامقام از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

در ادامه تصاویر ارسالی از حیدر مروج از این مراسم را می بینیم:

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین