چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پذیرش 57 دانشجوی جدید در دانشکده بهداشت اوز

اختتامیه طرح رویش در دانشکده بهداشت اوز برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، طرح رویش که از شنبه هفتم  مهرماه برای…

اختتامیه طرح رویش در دانشکده بهداشت اوز برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، طرح رویش که از شنبه هفتم  مهرماه برای دانشجویان جدید الورود شروع شده بود صبح دیروز سه شنبه با حضور دانشجویان، جمعی از مسئولان سیاسی اداری ،اساتید و معتمدین بخش اوز با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

 در این طرح که ویژه دانشجویان جدید الورود برگزار میشود، دانشجویان تازه نفس با ابعاد مختلف دانشکده و بخش های گوناگون آن آشنا و با مسئولان معارفه شده و روند ثبت نام و دریافت خوابگاه خود را انجام میدهند.

 محمدرضا عرفانی، رئیس دانشکده بهداشت اوز در مراسم اختتامیه طرح رویش اظهارداشت: دانشجویان تلاش کنند تا با تعلیم وتربیت و به ویژه کارآفرینی و هنرمندی دوران تحصیل خود را در شهر فرهنگی اوز به بهترین دوران زندگی خود بدل سازند.

 وی تصریح کرد: مسئولان دانشکده تمام تلاشش خود را برای تحقق اهداف متعالی دانشجویان به کار می بندند.

گفتنی است در این برنامه محمودی رئیس هیات امنای دانشکده بهداشت اوز نیز با بیان سابقه حضور مراکز بهداشتی و سلامت در لارستان و بخش اوز به ارتقای سطح علمی دانشجویان در اوز تاکید کرد و در پایان دانشجویان با دریافت بسته هدیه و ردشدن از زیرقران مجید سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

لازم به ذکر است؛  ۵۷ دانشجو در رشته های مختلف امسال در دانشکده بهداشت پذیرفته شده اند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پذیرش 57 دانشجوی جدید در دانشکده بهداشت اوز”

  1. شهروند. اوزی گفت:

    رشته های تحصیلی. دانسکده بهداشت اوز. در دوره کارشناسی سامل بهداشت. حرفه ای. بهداشت عمومی. ورشته. تغذیه می باشد. که. کلا از طریق. کنکور. سراسری. دولتی. انتخاب. میشوند. این. دانشکده. معتبر دارای کلیه. امکانات وخوابگاه نیز میباشد که. درجنوب فارس از بهترین دانشکده ها در خوزه. علوم پزشکی. مباشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین