شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
رئیس راه و شهرسازی شهرستان خمیر؛

بزرگراه كهورستان -لار اجرايي مي شود

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بندر خمیر از در دست اجرا بودن پروژه بزرگراه کهورستان لار خبر داد. به گزارش ميلادلارستان به نقل از  موج ، «علی قاسمی» در خصوص…

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بندر خمیر از در دست اجرا بودن پروژه بزرگراه کهورستان لار خبر داد. به گزارش ميلادلارستان به نقل از  موج ، «علی قاسمی» در خصوص احداث این بزرگراه گفت: بزرگراه کهورستان لار از طرح های ملی است که در حال حاضر ۱۲ کیلومتر آن با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در حال اتمام است.

وی در ادامه بیان کرد: ۴۳۹ کیلومتر راه روستایی در شهرستان خمیر در حال انجام است که ۲۴۰ کیلومتر آن آسفالت و آماده بهره برداری است همچنین از ۱۹۹ کیلومتر باقی مانده ۴۵ کیلومتر آن در طرح روستاهای بالای ۲۰ خانوار است که پیش بینی می شود تا پایان سال به اتمام رسد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود درباره دیگر پروژه های این شهرستان اظهار داشت: ساخت مرکز حمایتی با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد و یک ساختمان فرهنگسرا با اعتباری بالغ بر ۹۲۵ میلیون تومان با پیشرفت ۶۰ درصد که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز به زودی به بهره برداری می رسند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین