جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

مسابقات کشتی آزاد انتخابی آینده داران لارستان برگزار می شود

رقابت های کشتی آزاد انتخابی سه رده سنی پهلوانک ها، خردسالان و نونهالان لارستان به منظور تشکیل تیم منتحب این شهرستان جهت حضور در پیکارهای لیگ استان فارس برگزار می…

رقابت های کشتی آزاد انتخابی سه رده سنی پهلوانک ها، خردسالان و نونهالان لارستان به منظور تشکیل تیم منتحب این شهرستان جهت حضور در پیکارهای لیگ استان فارس برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان، در این رقابت ها از تیم های کشتی شهید مسعود جاهدی و امام حسین (ع) لار و همچنین بخش جویم این شهرستان برای شرکت در این رقابت ها دعوت شده است.

رقابت های کشتی آزاد انتخابی سه رده سنی پهلوانک ها، خردسالان و نونهالان لارستان روز جمعه بیستم مهرماه ۹۷ راس ساعت ۱۰ صبح در سالن کشتی مرحوم مسلم غریب دوست واقع در مجموعه ورزشی شهید دانشایر لار انجام می شود.

این دوره از رقابت ها با مبارزه جذاب دو کشتی گیر پنج ساله آغاز خواهد شد و به نفرات اول و دوم این پیکارها در ترکیب تیم منتخب لارستان به رقابت های کشتی آزاد لیگ استان فارس اعزام می شوند.

رقابت های کشتی آزاد انتخابی سه رده سنی پهلوانک ها، خردسالان و نونهالان لارستان با حضور مسوولان اداره ورزش و جوانان لارستان و جمعی از پیشکسوتان کشتی برگزار می شود و به نفرات برتر این دوره از پیکارها، حکم قهرمانی و مدال اهدا خواهد شد.

هیأت کشتی لارستان از عموم مردم لارستان دعوت می کند تا با حضور گرم خود در این دوره از مسابقات، آینده داران کشتی این شهرستان را مورد تشویق قرار دهند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین